Inlägg från: mamma till Viktor och William |Visa alla inlägg
  • mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Kul att höra att ni är nöjda! Vi är också jättenöjda med julklapparna. Lite mindre nöjda med själva firandet då jag med nöd och näppe stod upp på benen igår och Peter blev liggandet direkt efter middagen. Det är nog bara julafton som kan vara mysigt trots det

Viktor fick en skoterhjälm, verkstadsbänk med verktyg, kastruller, böcker, bilar, dumprar, ficklampa, bilmatta, MoraTräskDVD, sänglampa, tågbana, täcke och kudde mm mm Helt sjukt vad mycket det blir i slutändan... Snacka om att man sätter standarden tidigt, barnen ifråga skulle ju vara lika nöjda med EN julklapp.

Nåja tomten kom i alla fall och Viktor klämde sig fast vid mig med alla händer och fötter men var jäääättefacinerad samtidigt. Tack tack sa han

Linda: Vi saknar dig med!

Ikväll blir det mera julmat och då kan vi förhoppningsvis få i oss något

Sara: Vi spelade också det där spelet men jag blev jättebesviken! Det var ju för "lätta" frågor. Dessutom tror jag spelet var sponsrat av After Dark och Nanne Grönvall för det var ju mest frågor om dom!

Älskade unge!

Mmmm nu är man riktigt less på allt vad julmat heter! Ikväll blir det hämtmat från Eurasia *MUMS* Sedan en film hemma i soffan för oss själva....

Sussie: Vad mysigt!

Älskade unge!

Va kul Annika! Å va gullig Anderas va i rouge!

Älskade unge!

Gud vad roligt Sara! Lärarjobbet är ju bra på så sätt att du får ju mycket tid till Moa. Grattis i alla fall!

Sussie: Hon har du bra otur Conne!

Annika: Ja luggen va ju skitsnygg på dig!

Anna: Gratta JOHAN från mig

Älskade unge!

Hej hej, idag har vi gått på stan ett par timmar. Peter köpte 2 par jeans men det blev bara en börs för mig... Var inte på rätt shoppinghumör!

Jättefint i köket Sussie!

När det gäller säng har vi beslutat att ta en vanlig 120 cm resårmadrass och bygga en ram runt den. Det får bli som en myshörna också! Dessutom blir det skönare för oss när vi måste lägga oss med honom

Älskade unge!

Hoppas det blir kortvarigt!!! *skickar massa antikroppar*

Älskade unge!

Men Anna! Att ni ens funderar på att stanna hemma! Ett par alvedon och en whiskey så är den där febran borta

Misstänker att Viktor är på väg att bli sjuk, hoppas VERKLIGEN inte det!

Älskade unge!
    Liloot skrev 2007-12-30 19:02:04 följande:
    Alltså, jag blir toookig! Våra grannar här uppe har borrat typ 20 hål i betongväggen ikväll.  Hoppas dom slutar tills thea ska sova.
    www.köphus.nu
    Älskade unge!

Ja GRATTIS till stortjejen!

Vi har också en resesäng ni får låna.

Älskade unge!

Smart Sara

Viktor följer nog med oss en stund i alla fall.... Morfar skulle hämta honom vid femtiden så då hinner han leka en stund han med + att vi får kvällen i lugn och ro

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!