• mysia

Mina goa vänner!

Hej

Har jobbat idag fram till 14:30, skönt att inte jobba kväll. Min moster var barnvakt åt Tindra och hon hade varit en liten ängel hela dagen. Fast det var hon inte ikväll. Precis som varje kväll denna vecka hade hon svårt för att somna.

Imorgon är vi bjudna på middag hos min pappa(efter lite övertalning av min bror) Man måste liksom föreslå att ses för att pappa ska gå med på att träffas.

Camilla: Söt Vinga

Ska inte ut på annandagen, jobbar på torsdagen.

Agneta: Skönt att det inte blev så farlig månad för er. Vi hade rätt mycket räkningar tyvärr. Fick dock bra lön. 986 extra, känns bra.

Sofia: Härligt med viktnedgången. Bra jobbat. Jobbar du inatt? Är hemma imorgon fm ifall du vill hämta cyckeln, men jobbar du nu så vill du sova va?!!

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia

God morgon! Eller morgon och morgon, har varit vaken länge. Är väldigt less på att Tindra vaknar varje natt och vill till oss. Är helt slut i huvudet av att sprungit upp varje natt hela denna vecka. Jag har verkligen försökt vyssja ner henne för att jag vill inte att det blir till en vana att hon ska sova hos oss varje natt. Men hon är så pigg klockan 3 så jag får inte vyssja ner henne. Det går nätt och jämt att få henne att sova oss oss.
    Tur att jag bara jobbat 2 dagar denna vecka, annars vet jag inte hur jag hade orkat.

Ska umgås med familjen nu.

• mysia

Hej tjejer

Verkar som ni haft en bra julhelg.

Jag har då bara haft det bra. God mat och trevligt sällskap. Nöjd med julklapparna. Fick en tröja, 300 kr på ica, parfym, duschcreme, ett guldljus, en bailys(stavning?)och så fick jag och P tillsammans 4 sommardäck.
    Tindra fick såklart mest. 2 dockor, dockvagn, fingerfärg + en stor rulle med papper, 2 böcker,speldosa, massa kläder, en tamburin, tellitubiesfimer, muminfilm, en tellitubbiedocka, ett bord + 2 stolar + en bänk.

Har jobbat igår och idag. Jobbar kväll imorgon, så det blir sovmorgon. Känns välbehövligt. Tindra är hos farmor och farfar i Vilhelmina. Var så jobbigt när hon skulle åka. Mesmamma började lipa. Då kom Tindra fram, gav mig en stor kram och strök mig på kinden och sa, Mamma, så så. Gullungen min. Ska det inte vara tvärt om? Att mamma ska trösta sitt barn, inte att barnet ska trösta mamma. Får träffa henne på söndag igen. Längtar så otroligt efter henne.

Ska gå och sova nu. Har grymt ont i huvudet. God natt

• mysia

God morgon

Här var det lugnt.
    Har precis vaknat, sitter fortfarande i morgonrock, men ska strax dricka lite kaffe och ta en dusch så jag vaknar.
    Känns så konstigt att ha sovmorgon och vakna aldeles själv, ok, katten är hemma, men ändå. P är på jobbet och Tindra så långt bort. Längtar så mycket tills vi åker upp så jag får träffa henne.

Ha en bra dag allihopa.

• mysia

Annika: Lät som en lyckad kväll. Jättefin bild. Du passar ju jättebra i lugg.
    Vad bra att du är nöjd med dina julklappar. Jag glömde skriva igår att jag fick ett par nya croccskor, ett par lila. Så nu har jag ett på jobbet och ett hemma.
    Kom du förresten ihåg att köpa tossorna?

Börjar jobba klockan 16:30 idag,så jag hoppas jag blir av med min huvudvärk. Håller på att bli förkyld, har ont i halsen och hostar.

Nä,nu ska jag äta nåt och sen köpa fyrverkerier på k-rauta. Nära och bra

• mysia

Har lagt in lite julbilder i mitt galleri, under jul 2007, om nån är intresserad

• mysia

Sara: Vad bra att du tog jobbet. Det kommer att bli bra ska du se. Låter toppen med 75 %. Lycka till.
    Tindras sovvanor har oxå varit lite konstiga under julhelgen. Men trots att hon somnat kring 23, så vill hon ändå upp vid 6, 7 tiden. Suck.

Sussie: Tack. Huvudvärken börjar släppa så smått. Ska lägga mig en stund så jag orkar jobba ikväll. tackochlov är det bara 4 timmar idag. Lördag blir därimot tuff. 9-20:30. Men sen är jag ledig en hel vecka. Då åker vi till Vilhelmina.
    Stackars Cornelia som haft feber. Tindra har varit förkyld ett tag nu, slutar aldrig hosta.

Har varit och köpt fyrverkerier nu. Och sen får jag förbi kvantum och köpte lunch och en bok. mera självkänsla av Mia Törnblom. har inte läst hennes första bok, men det gör nog inget. Såg en Pilatesfilm där som jag var sugen på att köpa. Fick ju presentkort på ica i julklapp, men jag hade inte med den, så det får bli en annan gång. Mitt gymkort går ju snart ut och jag tyckte om Pilates, så köper jag filmen behöver jag inte ge upp tränandet. Men det gäller att verkligen använda den oxå.

• mysia

Sofia: När vill och kan du hämta cyckeln?

• mysia

God morgon tjejer

Idag ska jag fara på maxi och handla lite mat till på söndag. Lovade att stå för middagen den dagen.
    Sen ska jag vattna blomorna hos svärföräldrarna och så har jag bokat en tvättid oxå. Så jag håller mig nog sysselsatt idag.

Vi ska fira nyår uppe i Rönnäs(Vilhelmina) med p:s föräldrar och morbröder. Det blir nog trevligt.

Annika: Du svarade inte på min fråga tidigare. Har du köpt tossorna?

Agneta: Inte kul med huvudvärk. Idag är tredje dagen jag har huvudvärk, så jag förstår hur det känns att jobba och ha ont.

Ha en bra dag allihopa.

• mysia

När jag kom hem från affärn nu så såg jag att vi fått en avi om att hämta ett paket, (playstation)Jaaa,då vet jag vad jag och P ska göra ikväll, så kul.

Sofia: Har du möjlighet att hämta cyckeln idag, så är jag hemma.

Svar på tråden Mina goa vänner!