• Liloot

Mina goa vänner!

Just ja, va duktig du varit Annika som gått ner två kilo!! Det är ju jättebra jobbat! Jag vägde mig idag, jag har också gått ner Trots att jag svullat hela helgen, skumt.

Ikväll börjar Mattekursen Fundersam Känns sååådääär spännande. Men det är bara att bita i det sura äpplet!

Nu ska jag fara på jobbet, ha en bra dag alla!!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Liloot

Camilla: Ska hålla alla tummar för dig!

Sara: Jaa... det är nog rätt svårt att få allt att gå ihop. För oss har det gått bra, har inte upplevt det som stressigt, men så jobbar jag ju bara 50% också... så det gör ju lite skillnad. Dom dagar jag jobbar så hämtar johan på dagis 16.30. Så hon har ju ganska långa dagar dom dagar hon är där, men jag mår inte särskilt dåligt över det, hon verkar trivas så himla bra! Det kommer gå bra ska du se!

Annica: Det är finns inte jätte jätte många tider framöver, men ring på salongen så ordnar vi det!

Måste bara berätta om Thea igår, sååå gulligt! Vi var ute och åkte bob igår kväll efter middagen, så när vi skulle gå in och se bompa och göra välling så blev hon jääätteledsen. Sen sitter hon i soffan säkert en halvtimme och halvsnyftas "boooobben, booooobben" Mitt hjärta. Det första hon säger imorse när vi börjar klä på oss är "booooobben, booooobben" Så det var bara att dra henne i bobben till dagis som gällde.

Sen blev det ju lite knas. Hade hennes vagn i bilen så jag hade tänkt att lämna den på dagis innan jag for på jobbet. Men kvart i tre kom jag på "faaaaaaaan, jag glömde lämna vagnen på dagis!!!" Dom hade provat lägga henne inne istället, det hade gått jättebra. Som tur var. Så ikväll har vi köpt en vagn på blocket att som sovvagn på dagis. Det känns bra.

Mattelektionen gick bra, idag var det bara repetition från A-kursen. Men man har glömt mycket alltså Men det kommer väl tillbaka, får jag hoppas

• Liloot

Annika: Läser inte alla Sh A och Nk A på gymnasiet? Det trodde jag ingick i alla program. Tycker att du ska börja läsa in dom om du inte har dom redan i betyget, så har du ju en lite bredare grund.

Ser också på Gynning Diggar henne!

• Liloot

Men Annica, är du SÄKER på att du inte läst NkA? Leta reda på gymnasiebetygen och kolla. För det ska alla läsa, även dom som går Media.
    För övrigt så ses vi nog ikväll, ska också till Ida och fika ikväll!

hmmm... ska laga mat nu, sen bär det av på kalaset som sagt Hej svej!

• Liloot

Mmm, va gott det va med gofika på kalaset Måset ta tag i det här snart, efter helgen börjar mitt nya liv

Annica: Skumt att du inte läst NkA, men då är det ju jättebra att du läser in den. Den är väl ett krav för typ alla universtietsutbildningar?

Sofia: Va roligt för dig att jobbet känns kul!! Skönt att slippa alla nätter!

*fnissar också lite åt alla roliga ord* Thea har inte kommit med nåt sånt där "roligt" ännu, men det kommer väl

Ikväll har jag filat till mina naglar och målat dom porr-röda så nu ska jag och johan gå och sova. God natt på er!

• Liloot

Surt Annica med boken. Du hann ju inte beställa från Adlibris nu, men där är dom  billigare. Så vet du det till nästa gång

Annika: Du kan få komma hit och låna min våg *asg* Den är hel paj, jag väger 175 kg på den. DEN är rolig att ställa sig på Skan önska mig en ny i födelsedagspresent senare i år.

Sussie: Har aldrig haft nån säng på Jysk, men har hört att det bara är skit. Men det kan ju ha ändrat sig? Vi köpte en säng på Sängjätten (heter det så? Den på västerslätt). Där betalde vi 2500 för en 90's. Iofs ingen bäddmadrass med då, det hade vi redan. Men far op jysk och provligg och känn efter!

• Liloot
    mamma till Viktor skrev 2008-01-17 12:41:41 följande:
    Jag skulle vilja ha en 3 meters
    Så att ni kan ligga så långt i från varandra som möjligt eller?

Annica: Tur att det inte skillde så värst mycket!

Nu ska jag fara på TeamSportia och köpa mig ett par skor som jag gått och trånat efter länge
  • Liloot
    Pingulina skrev 2008-01-17 12:49:17 följande:
    Nu har jag målat det sista i tvättrummet, av det vita alltså, så bara ränderna kvar. Jag målade under/bakom tvätthon och det var en akrobatisk upplevelse måste jag säga, skitdrygt att sitta ihopknölad under den bänken och försöka måla överallt Annica, vi bäddar i princip aldrig sängen  Snabba ryck med kursen Sofia, bra att biljetterna är ordnade! Ska ta med båda.Nu ska jag äta lunch!
    haha, det hade varit kul att se dig gymnastisera under diskbänken

Vi bädder nästan aldrig hleler sängen. Bara om vi ska få besök.
  • Liloot

Jag känner igen mig i era bekymmer angående att roa barnen Dom dagar jag är hemma så kommer ju inte johan hem förän halv sju, och det är segt på eftermiddagen alltså! Förmiddan tycker jag går bra, men em är jobbig.

Jag var på TeamSportia, men självklart fanns inte färgen jag ville ha i min storlek *hmpf* Var på InterSport också, fanns bara vita där. Vill ha svarta. Ska åka på stadium och se, annars skiter jag i det.

• Liloot

Annika: Det är ett par Puma, lite typ som converse, men i svart läder. Dööösnygga, men dom verkar inte gå att få tag på här i stan just nu

Annica: Jag förstummas ständigt av denna man. Vilken planet bor han på? Tycker han att du bara ska sitta inne och inte få göra nånting eller? Boken säljer du ju sen lätt som en plätt och får säkert 250 kr för den efter kursen är slut, parkering kostar 10 kr för två timmar i parkeringshuset brevid skolan.

Sara: Va jobbigt med en sån dag Hoppas det blir bättre imorgon!

Svar på tråden Mina goa vänner!