Inlägg från: mamma till Viktor och William |Visa alla inlägg
  • mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Nja vi lär väl äta lite senare eller vad tror ni?

Älskade unge!

Älskar också dukning när det är fest! Till vardags och vanliga helgkvällar blir det sällan men till nyår och midsommar och sånt vill man gärna bre på lite extra

Älskade unge!

Ja jag skulle också gissa på att middagen blir senare. Vid sex låter nog mer troligt!

Älskade unge!

Jaha då sitter vi här med en liten sjukling... 39.5 i feber. Vi hoppas på att han är piggare imorgon. Skulle vara sååååå tråkigt om vi inte kan komma

Älskade unge!

Nej det tror jag absolut inte. Kusin Alva har ju varit här och både hon och hennes föräldrar har ju legat sjuka i jul.... Just nu är han inte så medtagen för nu har han fått alvedon men innan låg han mest och pustade

Älskade unge!

Haha Sara jag trodde faktiskt på dig

Viktor har 40 grader idag med..... Vi förbereder oss för att komma men bestämmer nog inte helt förrän det börjar närma sig.... Hur som helst kommer jag med gratängen så ni behöver inte vara hungriga

Älskade unge!

Sara: Ska vi köpa nå kex till osten vi hade eller har ni det?

Älskade unge!

Rapport från Johan: Klart man är frisk när det väl gäller! Dom kommer...

Älskade unge!

God fortsättning från oss också!

Sara: Vi glömde det mesta tror jag Handduken och kallingarna är Peters, han tror han glömde shampoo och deo också. Vi glömde ju ta fram Brieosten också!

Vi sparar 100:- i månaden till Viktor i fonder. Såg att vi betalat in 3500:- hittills och dom är nu värda över 6000:-! Jag kan INGENTING om fonder och är totalt ointresserad så det där får systeryster sköta

Ska se om jag hittar några bra bilder Sussie!

God fortsättning från oss också!

Sara: Vi glömde det mesta tror jag Handduken och kallingarna är Peters, han tror han glömde shampoo och deo också. Vi glömde ju ta fram Brieosten också!

Vi sparar 100:- i månaden till Viktor i fonder. Såg att vi betalat in 3500:- hittills och dom är nu värda över 6000:-! Jag kan INGENTING om fonder och är totalt ointresserad så det där får systeryster sköta

Ska se om jag hittar några bra bilder Sussie!

Svar på tråden Mina goa vänner!