• mysia

Mina goa vänner!

Camilla: Nä, PS2. För dyrt med PS3. Räcka ut tungan Har även köpt singstar(åt mig) och en rallyspel(åt P) Hi hi
    Åhh, förstår att du blir irri angående räkningen. Sånt kan reta gallfeber på en. Låter som ni får en trevlig nyår. Synd bara att N måste jobba.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia
    Tindra leker med sin speldosaPC250319.JPG
    Charmtrollet är koncentrerad på sin speldosa
  • mysia

Camilla: Är nog lite trög, Fundersammen vad är chippa?

• mysia
    litetknyte skrev 2007-12-28 12:58:37 följande:
    Bygga om det så man kan spela brända spel.
    Aha.tror inte det. vet inte ens hur man gör. Får höra med p vad han tycker. Ni har bara brända spel eller?
    Avin står på P så jag måste vänta tills han slutar jobba för att hämta ut det. Suck. Ska bli så kul.
    Funderar på att köpa en pilatesvideo. har du något, Camilla? Tror du att det är svårt att följa anvisningarna?
  • mysia

Här var det lugnt. Vad gör alla? Jag har precis diskat. Ska ta hand om tvätten snart och sen ska jag lägga mig och läsa en bok en stund.

När P slutat ska vi lämna Simpson till kattvakterna och sen tror jag faktiskt att det blir nån hämtmat. Orkar inte anstränga mig att laga mat idag.

Längtar så otroligt mycket efter Tindra nu. Bara 1 arbersdag kvar. Bävar för morgondagen, den kommer att bli lång + att vi sen direkt åker. Blir nog en lång sovmorgon på söndag.

• mysia

Annika: Självklart kan vi vänta tills dess. Det är lugnt.

Sussie: roligt att ni tapetserat klart. Det blev ju jättefint i köket.

Sara: Lät mysigt att basta. Hmm, får fundera angående chippningen, är kanske värt det. Om vi nu får det nån gång. Det var nämligen bara singstar som kom i detta paket. Blir så arg, allt borde ju komma samtidigt.

Ska gå och dricka kaffe och äta glass nu.

• mysia

Annika: Låter bra det. Är fortfarande lite fundersam på stoleken, men storlek 20(motsvarade 22 va?) borde bli bra. Annars är det väl inga större problem att byta va? Även om det isåfall tar ett tag?
    Har Nellie somnat än?

Nu har vi packat vår väska. Ska bli så skönt att åka iväg.

Sussie: Stackars Conne. Stor kram till henne.

• mysia

God  morgon tjejer

Tittar snabbt in. Ville bara önska er ett gott nytt år. jag far strax och jobbar och slutar 20:30 och då åker vi direkt till vilhelmina.

• mysia

Hej tjejer

Hoppas ni hade det bra på nyår. har inte hunnit läsa allt ni skrivit, får göra det sen.
    Jag hade det iallafall jättebra God mat, fläskfilé och oxfilé och citronfromage med hallon och marräng.
    Det fanns gott om snö i Rönnäs, så vi har åkt pulka och lekt i snön.
    Vi var även en sväng i Vilhelmina och var inne på en jättegullg klädaffär för barn. Blev att köpa lite grann. Mycket name it kläder fanns där.
    Vi hälsade även på en tremening åt Tindra, som blev 2 år i slutet av december. Dom hade väldigt roligt ihop. Hon hade en jättefin säng, en gammeldags utdragssäng som dom bara målat. Vill oxå ha en sån åt Tindra.

Vi kom hem i onsdagskväll, men det har varit fullt upp så det är inte förrän nu jag haft tid att sitta här.

Igår var vi och köpte nya möbler åt Tindra. Så nu har hon äntligen fått en liten bokhylla + en hylla/skåp som man sätter på väggen.

Idag ska jag, Tindra och farmor och farfar fara en sväng till stugan och se hur det ser ut där. Att inte snön fått brotaket att rasa, vilket hände förra året.

Sussie: Ja,visst är det skönt när man kan första sina barn bättre nu. Tindra säger ofta aj och pekar på benet på natten när hon vaknar. Hon har kanske växtvärk, men efter lite massage brukar hon lugna ner sig.

Sara och Sofia: vad troligt att Moa och Viktor hamnat på samma avdelning. Dom kommer ha mycket kul ihop.

Sofia: är säker på att du kommer att trivas att jobba dagtid.

Nu blir det lunch.

ha en bra dag allihopa.

• mysia

Annika: Tindra sov oxå lite knasigt inatt. Tror hon drömde en mardröm, skrek som en galning klockan 00, flera minuter innan jag kunde lugna ner henne. Sen efter lite sparkar på både mamma och pappa i sängen så kunde hon somna om, och sov enda till 7:30, då hade P:s klockan redan ringt för länge sen och han hade hunnit och duscha och klä sig, och vi hade inte hört nåt. Så både jag och Tindra måste ha sovit hårt.
    Vi var oxå på mIo igår. Håller med om att dom har dåligt med barnsängar.
    Har du beställt tossorna med dina föräldrar?

Svar på tråden Mina goa vänner!