Hej tjejer
Hoppas ni hade det bra på nyår. har inte hunnit läsa allt ni skrivit, får göra det sen.
Jag hade det iallafall jättebra God mat, fläskfilé och oxfilé och citronfromage med hallon och marräng.
Det fanns gott om snö i Rönnäs, så vi har åkt pulka och lekt i snön.
Vi var även en sväng i Vilhelmina och var inne på en jättegullg klädaffär för barn. Blev att köpa lite grann. Mycket name it kläder fanns där.
Vi hälsade även på en tremening åt Tindra, som blev 2 år i slutet av december. Dom hade väldigt roligt ihop. Hon hade en jättefin säng, en gammeldags utdragssäng som dom bara målat. Vill oxå ha en sån åt Tindra.
Vi kom hem i onsdagskväll, men det har varit fullt upp så det är inte förrän nu jag haft tid att sitta här.
Igår var vi och köpte nya möbler åt Tindra. Så nu har hon äntligen fått en liten bokhylla + en hylla/skåp som man sätter på väggen.
Idag ska jag, Tindra och farmor och farfar fara en sväng till stugan och se hur det ser ut där. Att inte snön fått brotaket att rasa, vilket hände förra året.
Sussie: Ja,visst är det skönt när man kan första sina barn bättre nu. Tindra säger ofta aj och pekar på benet på natten när hon vaknar. Hon har kanske växtvärk, men efter lite massage brukar hon lugna ner sig.
Sara och Sofia: vad troligt att Moa och Viktor hamnat på samma avdelning. Dom kommer ha mycket kul ihop.
Sofia: är säker på att du kommer att trivas att jobba dagtid.
Nu blir det lunch.
ha en bra dag allihopa.