• Mamma24

Otrogen via sms

Min man hade varit ute en kväll och kom hem sent eller tidigt på morgonen kanske man ska säga.(jag lotsades sova) han la sig i sängen och jag märkte att han smsade med nån så jag vände mig om för att fråga då sa han att det va en kompis som han varit ute med på kvällen men när jag försökte kolla när han skrev så vinklade han bort mobilen. så jag vände mig om ogen men kunde inte sova för jag kände på mig att nåt inte stämde så när han somnat gick jag upp, tog mobilen och började gå igenom alla sms och jag hade rätt. han hade legat bredvid mig i sängen och smsat med ett ex. det fanns bla en film som hon skickat till honom mm. och han hade frågat henne om dom inte kunde träffas så han fick k....a henne. Jag blev såklart ledsen, arg och allt annat. dagen efter när jag tar upp det så skrattar han och säger att det inte va så farligt, han tycker bara det är kul när jag blir svartsjuk. nån som känner igen sig? vad hade ni gjort?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 11:46:10:
    Känns skönt och veta att det finns fler som tänker som jag. det var visserligen ett atg sen det hände men jag har svårt att lita på honom nu, kollar alltid hans mobil och tycker att han flörtar med alla han pratar med. (tjejer) Tack för ert stöd

• Svar på tråden Otrogen via sms
  • Anonym (den första)

Hade min Gubbe gjort så hade jag slängt ut honom.
    Man gör så inte mot varandra.
    Första grejen till otrohet.

• Anonym

fy vad jag hade blivi ledsen!! dessutom dåligt svar på varför han gjorde så!!!

• Fru U

Fy f*n vilken dålig stil. Sånt skämtar man inte ens om

Jag vet inte vad jag hade gjort i en sådan situation men jag hade varit enormt sårad och det hade nog tagit lång tid innan förtroendet byggts upp igen

Live and let live
  • Anonym

Skulle inte acceptera detta...

Har varit utsatt för precis detsamma....Vet hur du mår nu...Jag lider med dig !!

Bara detta att HAN HAR skickat o undrat när de kan träffas...hmm.....tycker det räcker för att man kan kalla det otrohet...

• Alphamale

Bland det mest respektlösa jag hört.

• Mareng78

Skulle aldrig mer lita på en sån kille. Så jävla illa och respektlöst! Skulle han tycka att det var ok om du frågade dina ex om sånt? Skulle personligen göra slut då det aldrig skulle funka om man inte litar på varandra.

• Mare pacificum

Mycket tråkigt - och konstigt - om han inte tar dina känslor på allvar! Han borde förklara vad som hänt, vad det handlar om och han bör försöka övertyga dig om att det inte är något problem (du får fundera över vad som krävs för att du ska bli övertygad). Har han gjort det?? Tycker inte att du ska låta det gå förbi outrett. Då är risken stor att det händer igen. Och du kommer inte få äkta sinnesfrid. Att skämta bort som han gjorde är INTE ok!

Att bara "kasta ut" nån, som en del här föreslagit, hjälper inte särskilt långt... Bryr han sig inte ett dugg om hur du känner inför det som hänt och vill inte ens försöka få dig att må bra igen, kan man börja fundera på att "kasta ut".

• Anonym

vet hur det känns.. min karl har flörtat till massa tjejer via sms när jag var gravid för att han ansåg att han inte fick tillräckligt med närhet.. närhet från mig bad han aldrig om å inte heller försökte han själv.. jag gav honom allt på den tiden å han sa också då att han ville gifta sig med mig etc etc.. vilket skitsnack.
    skillnaden är att han inte skrivit att han vill k....a någon.. inte vad jag VET.
    jag borde lämna honom ändå.. han har parasiterat på mig LÄNGE å raggat på andra. men jag lämnar inte ändå.. usch jag är patetisk.
    du borde lämna din karl också..
    "kul" att du är svartsjuk? pfft.. låter sjukt.. visst är det "roligt" när man vet att partnern är lite svartsjuk å bryr sig.. men i det fallet tycker jag inte att han skulle säga så! det är ju han som håller på..

hur har du tänkt göra?

• Anonym (kille)

min sambo har pratat med nån på msn skrivit älskling o lite sånt när ja såg de så sms:ade ja henne då hon är borta i jul o hon sa att de var på skämt ska man tro på det? vill ju gärna göra det,

• Anonym

Anonym (kille) skrev 2007-12-23 08:54:17 följande:

min sambo har pratat med nån på msn skrivit älskling o lite sånt när ja såg de så sms:ade ja henne då hon är borta i jul o hon sa att de var på skämt ska man tro på det? vill ju gärna göra det,
    man kan skriva älskling etc till folk.. allt beror på hur man är som person.. behöver inte betyda nånting.. du känner ju din tjej bäst så du vet nog om det betyder nåt eller inte..
    jag säger tex inte älskling till min sambo, aldrig gjort men jag säger det på skämt till andra.. tycker att det låter barnsligt på nåt sätt nämligen. men han säger älskling till mig å menar det på det kärleksfulla sättet, så skulle han kalla någon annan älskling skulle jag reagera.
Svar på tråden Otrogen via sms