Otrogen via sms
Min man hade varit ute en kväll och kom hem sent eller tidigt på morgonen kanske man ska säga.(jag lotsades sova) han la sig i sängen och jag märkte att han smsade med nån så jag vände mig om för att fråga då sa han att det va en kompis som han varit ute med på kvällen men när jag försökte kolla när han skrev så vinklade han bort mobilen. så jag vände mig om ogen men kunde inte sova för jag kände på mig att nåt inte stämde så när han somnat gick jag upp, tog mobilen och började gå igenom alla sms och jag hade rätt. han hade legat bredvid mig i sängen och smsat med ett ex. det fanns bla en film som hon skickat till honom mm. och han hade frågat henne om dom inte kunde träffas så han fick k....a henne. Jag blev såklart ledsen, arg och allt annat. dagen efter när jag tar upp det så skrattar han och säger att det inte va så farligt, han tycker bara det är kul när jag blir svartsjuk. nån som känner igen sig? vad hade ni gjort?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 11:46:10:
Känns skönt och veta att det finns fler som tänker som jag. det var visserligen ett atg sen det hände men jag har svårt att lita på honom nu, kollar alltid hans mobil och tycker att han flörtar med alla han pratar med. (tjejer) Tack för ert stöd