• Tjej 83

är prinsessan Madeleine gravid?

står inte i tidningarna.........än
    vet inte om de ens får spekulera i de som de gör med alla andra.

men en dag stod det att hon inte är ute och festar längre med kompisarna, sen dagen efter nobelmiddagen kunde hon inte åka till slottet o äta den traditionella middagen för hon var hemma och kräktes.
    då skrev tidningen att hon hade vinterkräksjukan.

men kanske hon är gravid?? varför slutade hon festa bara så där? tex hmm..

• Svar på tråden är prinsessan Madeleine gravid?
  • smurfen08

hehe, tänk om du är "först" med nyheten

• Tjej 83

tufft....

smurfen08 skrev 2007-12-12 15:17:08 följande:
    hehe, tänk om du är "först" med nyheten
  • viseversa

suck bara för att hon kräks och inte tycker krogen är kul längre så behöver hon inte vara på smällen!men jag kan erkänna att det skulle vara en saftig nyhet isåfall!!

• Änglatuss

även kunligheter kan få vinterkräksjukan!!

men vilken nyhet det skulle vara...

• tantbrun
    Novaliss skrev 2007-12-12 15:25:48 följande:
    Var det inte bilder på hennes "enorma" mage i sommras?? Hehe
    Jo det var blåst under en stor top!

Men hon ser lite kraftigare ut nu än förr... hmm.. så kanske hon är på smällen!
  • Änglatuss

Jag har också lessnat på att gå ut på krogen och kan vara hemma och må illa men inte sjutton är jag gravid, hon åt kanske för mycke?

• Kanelflicka

Stackars henne. Hon åker på samma sak som så många tjejer gör.

Går man på ett julbord med jobbet måste man hitta på en ursäkt till varför man inte dricker. Har man lagt på sig några kilo, så börjar arbetskamraterna gissa om man är gravid och studerar ens magstorlek.

Jag är trött på alla dessa spekulationer.

Det är inte trevligt, det är inte roligt, det kan vara sårande, det kan göra en ledsen.

Varför ska vissa spekulera om något så ytterst privat sak som de absolut inte har något med att göra?

• Polgara

Jag håller med dig Kanelflickan!

• Kanelflicka

jag tror att många kvinnor har råkat ut för "är hon gravid?" spekulationer & det är INTE roligt.

Svar på tråden är prinsessan Madeleine gravid?