Inlägg från: lata kocken Johanna |Visa alla inlägg
  • lata kocken Johanna

Var köpa chilicheese?

axfood finns nästan överallt...

men som privatperson får du inte handla där - du måste ha kundnr...

willys och hemköp har ofta kundnr hos servera - så de kan ta hem om du frågar efter det (och köper hela lådan, 5 kg)

• lata kocken Johanna

Fru Indosaurie skrev 2007-12-12 18:09:37 följande:

tusen tack! minsann du vet allt jag såg att man var tvungen att ha org.nr för axfood men det kan man väl fixa om det ska behövas det kanske är på willys jag har sett påsarna då.. fast några 5 kg var det nog kanske inte
    det är transparenta påsar i en pappkartong så jag tror inte att de har chili cheese poppers

org nr räcker inte du måste ansöka om kundnr - och det krävdes åtminstone förr en viss omsättning för att få numret (DÅ var det handla för minst 10' om året)
  • lata kocken Johanna

ca 400 borde det gå på

• lata kocken Johanna

Fru Indosaurie skrev 2007-12-12 18:24:28 följande:

hm, ja men det var ju inte så farligt en fråga till då som du kanske inte vet, dom chili cheese poppers, är det samma som exempelvis max köper in? så dom inte smakar skit och så har man 5 kg
    det är samma som sibylla har iallafall
  • lata kocken Johanna
    BabyJay skrev 2007-12-12 18:27:35 följande:
    Tycker du kan maila axfoods kundsupport och fråga. Kanhända finns det att köpa i någon av deras butiker (hemköp, willys) eller så kan nog en av butikerna säkert ta hem!
    men axfood är ett snabbgross - de har inga butiker

däremot hör axfood, servera, matsäljarna, willys, hemköp, åhlens etc till axel jonsson koncernen så det finns en liten kontaktyta så - men det är INTE axfoods butiker!
  • lata kocken Johanna

men det finns määäängder med sibyllakök i hela sverige!

• lata kocken Johanna

Fru Indosaurie skrev 2007-12-12 18:45:24 följande:

närmaste för mig är i centrala sthlm.. lite bökigt. Närmaste Max är tillräckligt långt för att det ska vara kallt innan jag kommer hem hittade mccain! www.mccain-nordic.com/consumer/sweden/ff_chil...ska bara hitta en återförsäljare och se om det är gott.
    det är en av de vi har - transparenta påsar (med ngt tryck på) i 5 kilos låda...
  • lata kocken Johanna

Fru Indosaurie skrev 2007-12-12 18:51:38 följande:

oj. men det kanske finns mindre för privatpersoner.. för mccain har ju iaf potatisprodukter som man köper i frysdisken i normala förpackningar.
    förhoppningsvis
    de restar en hel del specialprodukter i omgångar så testa
  • lata kocken Johanna

försök vara liiite snäll

han kanske kommer hem med en påse poppers, en påse lussekatter och julmust imorgon istället

• lata kocken Johanna

oooh nej stackare - de är förfäääärligt äckliga!

Svar på tråden Var köpa chilicheese?