Inlägg från: ExAnimo |Visa alla inlägg
  • ExAnimo

Var köpa chilicheese?

Jag är ju också helt torsk på chili cheese poppers.
    Letade med ljus och lykta.

Till slut fann jag dem på Martin Olsson CASCH  i Årsta Vid Årstafältet uppe i stockholm.
    Men det gäller att ha tungan rätt i munnen när man väl är där.

Märket heter Mc Cain,  Martin Olsson har hur många olika sorters som helst.
    De jag köpte var en ren och skär jäkla besvikelse för jag fick hem med feta ost och jalapeno i och de smakar bläääääää. Det jag köpte hem hette  Poppers breaded cream cheese, stuffed jalapeno peppers.  Inte alls dom jag ville ha.

1 kg gick på 138 kr med moms eller ngt sådant. Man kunde köpa dom i 1 kg förpackningar.

Var där för 2-3 v sedan men då kom jag inte ihåg vad mina hette, ville ju för allt i världen inte ha hem samma skit igen.  

Ska åka dit igen och baske mig se till att jag får rätt sort med mig hem nästa gång.

• ExAnimo
    lata kocken Johanna skrev 2007-12-12 19:06:22 följande:
    oooh nej stackare - de är förfäääärligt äckliga!
    Skojar du.. inte ens mina ungar vill äta eländet.

Fyyy vale gissa vilken besvikelse när jag satte första tuggan och upptäckte att det var fel sort jag fått hem. 
  • ExAnimo
    Fru Indosaurie skrev 2007-12-12 19:10:52 följande:
    haha. Vi bor på andra sidan stan och i detta gravida tillstånd så hade jag LÄTT börjat gråta som ett litet barn om jag kom hem och insåg mitt misstag
    Jag är inte gravid men gissa om jag var nära på att börja storböla.
    Var såååååå glad över att äntligen hittat dom. 
  • ExAnimo

Indo jag var tvungen att kolla var du bodde.
    Det är ju en bit att åka till årsta.

Men det är ju en jäkla tur att man inte bor uppe i arvidsjaur då kan vi ju snacka om att åka långt.

Svar på tråden Var köpa chilicheese?