Stygn efter förlossningen
När försvinner stygnen? Några har släppt men har några kvar, det har gått 8 veckor och jag har efterkontroll imorgon...
Gör det ont att ta bort stygn???
När försvinner stygnen? Några har släppt men har några kvar, det har gått 8 veckor och jag har efterkontroll imorgon...
Gör det ont att ta bort stygn???
Mina lossnade efter bara någon/några dagar
Inte tar de bort dem eftersom de ska smälta bort. Eventuellt knipsar hon bort knuten och det känner du inget av.
e ändå orolig eftersom det gjorde så ont när dom sydde...
Hur vet du att du har stygn kvar? Mina syns inte... Några är invändiga och de kan man ju inte se, och de i mellangården sydde hon underifrån på nåt sätt så det inte skulle synas! Jag har ingen aning om mina börjat försvinna eller ej...
såg inte röken av stygnen...lossnar dem inte avsig själv där inne..Dem behöver dem väl inte ta bort..Du kanske inte behöver göra gyn på efterkontrollen.Om du hade en bra o lätt o inga komplikationer under förlossningen ser dem ingen anledning till att göra en gyn undersökning..
Jag gjorde ingen.
Jag tyckte oxå det gjorde ont, riktigt jävla ont när dom sydde. Det gjorde ondare än när bebisen kom ut.
Jag såg mina stygn, o jag såg när dom lossnade, då hamnade dom i bindan/trosskyddet. Dock kommer jag inte ihåg hur länge dom satt kvar
Syddes mycket och hade några stygn kvar vid efterkontrollen,som bm plockade bort.
Känns lite,men inte alls som när man syddes.
jag känner ju att det tar emot när jag försöker rengöra mig
Det är säkert bara knuten du känner.
ja jag hoppas inte att det gör allt för ont