• Anonym

Badhus + Tampong?

jag tycker det är skönt att simma och tycker mensvärken brukar försvinna om jag rör på mig och motionerar.

nu till saken. badat färdigt och när jag står i duschen o ska duscha bort allt klor glor alla på mitt ob snöre o det är ganska svårt att gömma.....

jag har aldrig tänkt på att det anses som äckligt.. är det de? *orolig*

• Svar på tråden Badhus + Tampong?
  • sheeba

Tycker inte jag, det är ju narturligt, bättre det än att det rinner något annat..

• mammutten81

De flesta jag känner badar med tampong, man kan ju duscha med badkläderna på om man är rädd för att folk ska glo.

Och dom borde skämmas, fasen vad pinsamma dom är som glor nere i din region!

Inget äckligt alls, väldigt vanligt däremot!

• Anonym

Ursäkta om jag snor tråden med en fråga:
    Hur snabbt efter man badat bör man byta tampong?

• Dii

haha ja det va rätt pinsamt o kö vid duscharna *generad*

vill hellst ta av mig badkläderna för att få bort allt klor.

ja men tur att det inte bara är jag som fått för mig att det är ok att bada med tampong hehe...

fler åsikter?

• Angel74

klart man kan bada med tampong men infektionsrisken är ju alltid större vid mens

• Brevdruvan

Jag har köpt en menskopp och på den hänger det ju inget snöre. Har dock inte hunnit testa än.

anonym: det är alltid lite bakterier i vattnet fast det är klor så det är nog bra att byta så fort man har badat klart. Om inte annat är nog inte kloret så nyttigt för slemhinnorna...Bara en teori...

• Sofie

Man kan ju alltid peta upp och "gömma" snöret lite, bara man når det sen!

• Anonym

Men är det okej om man typ byter en halvtimma/tre kvart efter man kommit upp?
    Ska nämligen iväg och bada när jag har besäknad mens och vill inte lämna barnen utan uppsikt när jag ska på toa... Så då får det vänta till jag kommer hem... Eller är det farligt?

• Brevdruvan

Anonym: det tror jag inte.

• Dii

hehe de va ju itne meningen att vara anonym juh :) men men....

mns kopp? hur funkar det?

sofie- ja men när man duschar då kommer det ut. kanske inte ser så diskret ut o försöka peta upp de hela tiden hehe :P

Svar på tråden Badhus + Tampong?