• Eshka

Peter Swartling!

Peter Swartling!!!! Han är så otroligt sexig så man kan dö... Han får gärna komma och leka med hans tunga lite överallt på min kropp iaf!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 18:30:27:
    Vill bara tillägga att detta inlägg egentligen skulle hamnat i "Vilken svensk kändis vill du helst hångla med"... Men eftersom jag inte riktigt lärt mig hur detta forumet funkar än så blev det lite knas...

• Svar på tråden Peter Swartling!
  • Pruttiluskan

Hitta inte tråden om vilken kändis...
    Mitt ex som är pappan till mitt barn är en kändis inom musiken!
    Nu så är det ju inte bland mina favoriter längre!

• Åsa med 3

Mums!!! Peter Swartling hade man ju inte sagt nej till... *dreglar* Jag har alltid tyckt att han är snygg & sexig.

BF 080408
  • Idlur
    Pruttiluskan skrev 2007-12-15 13:20:33 följande:
    Hitta inte tråden om vilken kändis...Mitt ex som är pappan till mitt barn är en kändis inom musiken!Nu så är det ju inte bland mina favoriter längre!
    Vem?? nu är jag nyfis
    William är min son
  • Pruttiluskan
    Idlur skrev 2007-12-15 22:18:39 följande:
    Vem?? nu är jag nyfis
    Sjunger i 3 band. Ett är väldigt känt inom hela sverige & tror även grann länderna! De andra är inte så känt vad jag vet, men i hans hemtrakter är det de! Det tredje är inte känt, det är påväg att läggas ner! (om de inte redan har gjort det)
  • Idlur
    Pruttiluskan skrev 2007-12-15 22:27:30 följande:
    Sjunger i 3 band. Ett är väldigt känt inom hela sverige & tror även grann länderna! De andra är inte så känt vad jag vet, men i hans hemtrakter är det de! Det tredje är inte känt, det är påväg att läggas ner! (om de inte redan har gjort det)
    det där gav ju inget! Bättre kan du Om han är ditt ex så kan du ju säga juuuu.
    William är min son
  • Pruttiluskan
    Idlur skrev 2007-12-15 22:28:26 följande:
    det där gav ju inget! Bättre kan du Om han är ditt ex så kan du ju säga juuuu.
    Läs min pres så förstår du nog varför jag inte vill uttala mig om vem det är på denna sidan!
  • Idlur

Just därför du ska hänga ut han! Du har ju inga plikter gentemot honom... Oskyldig

William är min son
  • Pruttiluskan
    Idlur skrev 2007-12-15 22:34:12 följande:
    Just därför du ska hänga ut han! Du har ju inga plikter gentemot honom...
    Inte än! Har en del saker med honom att reda ut innan!
  • Idlur

ok då...men inboxa då! Jag säger inte till nån jag lovar!!! Närå jag bara skojja, men lycka till med allting och hoppas att det reder sig för dig

William är min son
  • Valkyriah

Va fasen,nu blev jag ju också jättenyfiken!!
    Annars få man väl börja läsa skavallertidningar

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Idlur
    Valkyriah skrev 2007-12-15 22:42:14 följande:
    Va fasen,nu blev jag ju också jättenyfiken!! Annars få man väl börja läsa skavallertidningar
    ja eller hur *fniss*
    William är min son
  • Ramonas

Blir ju oxå sjukt nyfiken....

• Pruttiluskan

HAr en gång gjort en anmälan mot honom så det stod i tidningen, men jag la ner den pga vi prata igenom den saken, men kommer nog att dra upp den igen eftersom han fortsatt me andra saker!
    Ska barafixa annan adress osv innan!

Svar på tråden Peter Swartling!