Inlägg från: Vildkorn |Visa alla inlägg
  • Vildkorn

VAD skriva som tack till dagispersonalen?

Tack för en bra start som blev ännu bättre än jag förväntat.
    Ni är underbara och gör ett toppenjobb!

• Vildkorn
    ebben skrev 2007-12-15 15:11:20 följande:
    Vildkorn....tack.Ja de är toppenbra o det HAR verkligen gått mycket bättre än jag trott..... väntar hela tiden på nåt "bakslag" då det blir "katastrof......",men nu har de som sagt gått från 20 aug till nu o det är SÅ bra.
    Men vet du vad? Vad du skriver på kortet är inte det viktigaste. Tala om för dem hur du känner om du inte kan få ned det på ett litet kort istället.
    Jobbar själv inom barnomsorgen, inte för att det spelar så stor roll egentligen...
    men det är alltid kul att få uppskattning för det du gjort.
  • Vildkorn
    ebben skrev 2007-12-15 15:20:37 följande:
    jo,det är klart! men de är ju flera stycken,o de är "uppdelade" på 2 avdelningar-o ALL personal vill jag ska få veta att vi uppskattar de.Men jag träffar inte alla på en gång.Så jag tänkte ändå att det är bra om det kommer på kortet,då får i alla fall alla se det.Även de jag inte träffat på ett par dar.......
    Då förstår jag...

Men då är det bara att skriva något om att du och barnen både uppskattar och är jättenöjd över jobbet de gjort.
    Hoppas det löser sig.
    Lycka till!
  • Vildkorn
    ebben skrev 2007-12-15 16:18:32 följande:
    jag skrev nu bara"Tack till alla på XXX o XXX (avdelningarnas namn)Ni är toppenbra!Känns bra att ha pojkarna hos er.De trivs o vi är SÅ tacksamma.
    Det var jättebra...
Svar på tråden VAD skriva som tack till dagispersonalen?