drar skinnet nånsin ihop sig????
Välkommen!
www.familjeliv.se/Forum-11-258/m26858492.html
E81:
Man kan vända och vrida på de mycke.
Jag har själv gått ner 18 kilo å min mage e väll inte den fastaste direkt.. å än har jag inte fått några barn. så visst fasar jag lite för hur min kropp kommer reagera vid en graviditet.
Jag har väll bara den inställningen att om en op gör att man mår fysiskt bättre då är de ok för mej, tex om man lider av svamp å dyl. Men är det "endast" ur skönhetsperspektiv så finns det många som betöver en op bättre. Att man mår psykiskt dåligt pga någonting sitter oftast i huvudet, MEN, jag om någon vet att så är inte fallet hos alla. Jag försökte få hjälp att tycka om min kropp efter mitt viktras men de gick inte. så jag tog saken i egna händer och beställde tid för en op.
Tre månader senare, varav några dagar fylld av jävlusk smärta så ja, jag va en ny människa
Ts är ju inte inställd på att betala sin op själv. därav mina och Anonyms inlägg.
Ni med den inställningen står jag bakom. en op är det bästa man kan göra. Är ju som sagt själv op. Dock inte magen. men vem vet. öäven jag kommer kanske ha dom funderingarna efter en graviditet.
KRAM