Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Svetlanas Fanclub

Fråga min sambo. Han är allt-i-allo-guru när det kommer till tåg, räls och liknande. Han kan allt känns det som.

Mumu skrev 2007-12-16 23:41:33 följande:
    Välkommen, välkommen ! Just nu sitter girigbuken jag och grämer mig för att jag inte köpte en till auktion och styckade och sålde i mindre paket. Det skulle LÄTT ha finansierat båda köpen. Jag skäms nästan att berätta att vi gav 1175:- för det där jättelasset... Det är liksom ingenting...
    Nu gäller det bara att luska ut hur de där smart tracksen funkar, och vilka tåg som är kompatibla med det...
  • Marajjah

Han älskaaaar tågmuseet i gävle. han kan gå där fleeeera timmar.

Mumu skrev 2007-12-16 23:46:32 följande:
    Vilket specialintresse!
  • Marajjah

På Fs dagis kan jag efter dagens lämning enkelt konstatera varför smittan hela tiden sprids. Om man kräver av barnen att de ska stanna hemma två dagar efter tillfrisknandet varför gör man då inte det själv som personal... Jag var så förbluffad idag så jag inte visste vad jag skulle säga. Helt otroligt faktiskt! Vad ska man säga? Ska man ta upp det med dem, eller? Insjuknade natten mot lördag, inte ok igår, idag jobbar människan. *morrar*

• Marajjah

Ja, gott nytt år på er alla!

Fru H skrev 2008-01-01 13:16:35 följande:

Pejo, satt du vid datorn och tajmade, eller??Gott nytt år allihop! Jag tycker 2008 låter.. bra
    Synd bara om de som ska säga när de är födda å får svara 08... *inget positivt*
  • Marajjah

Camile
    Jag känner med dig. En hund är en hund ett barn är ett barn och vem det är som ska flytta på sig råder ingen tvivel om i min hjärna iaf. När jag läste om att dina föräldrar nog inte accepterat att du flyttat 34 mil från dem så kände jag igen mina egna föräldrar oerhört mkt. De säger att de har accepterat att jag bor där jag gör nu, men de agerar inte på det sättet. Kroppsspråk säger en hel del faktiskt. Jag och min pappa rök ihop på julafton. Jag var så ledsen och var efter att pappa sagt åt mig att åka beredd att göra det på juldagen. Det var så otrevlig stämning att jag inte ville stanna där. Alla bara gick omkring och sa inget, såg sura ut och då frågade jag varför det verkade vara dålig stämning, å sen var det kört. Varje gång vi åker upp så blir det nästan samma sak, man kan egentligen inte öppna munnen och säga ngt. Denna jul gjorde jag det och lite effekt fick jag för sedan var det rätt glada miner resten av tiden. Pappa sa nämligen både förlåt och vi kramades om (på julafton) och vi stannade längre tid än till juldagen.

• Marajjah

Vill bara hälsa att jag lever, men det är inte mer. Flunsan har däckat mig i dagarna fem och än är jag inte bra.

Vad gäller Skåne/Linköping så går båda lika bra för mig/oss. Ungefär lika långt. Skåne bjuder dock på fler scraprelaterade butiker. Värmland eller än längre är på tok för långt bort för oss...

• Marajjah

vero
    har mailat dig, men din inbox är full... du har iaf lite intressant info som väntar på dig.

Svar på tråden Svetlanas Fanclub