Bimsan, stackare du med den där svärmorn du har..
Jag kan konstatera att jag är lyckligt lottad på det området, med båda två som jag har. Här är det ingen stridsleksak i sikte, däremot otaliga nallar år efter år. Jättegulligt, men barnen kramar nallen en gång och tittar inte åt den mer, och sen läggs den på deras byrå tillsammans med de sjuhundra som de redan fått. Där finns inte plats för några fler nu och jag vet inte hur vi ska kunna berätta för svärmor att det vore bra att sluta köpa nallar.. Hon är känslig och blir lätt sårad (inte på ett martyrsätt, dock, men jag vill ju inte göra henne ledsen för några nallars skull, liksom..)
Vi har haft en bra jul, intensiv men bra. Nu har de sista gästerna åkt hem, Simon är hos en kompis och leker och vi ska försöka lägga Liv som inte sov middag idag. Det blir spännande. Övertrött är bara förnamnet.
Mumu, vad duktig Abbe var som lämnade ifrån sig napparna i alla fall, även om han ångrade sig lite sen.
Här har vi förresten en kille som efter flertalet kissolyckor för ett par dagar sen nu är extremt nödbedd att kissa. Det är inte bra att hålla sig för länge, eller hur?