Bimsan;
Jadå det är allt lite sexigt, men inte så när hela ögat är igenmurat o sambon som är som män är mest när de är lite sjuka...
Jakobs ögon verkar iaf bättre, ska vänta o se inför morgonbitti, kanske blir det dagmamman då som även hon drabbats, men lyckats få utskrivet salva.
Däremot ringde de från Stjärnan (uppsamling när dagmammorna är lediga) o sade att Joel var dålig í magen - de trodde ev maginfluensa - men väl hemma har han inte bajsat på flera timmar trots mat o dryck. Vi får väl invänta natten o se...
Panik, mannen måste bort till Frankrike igen även om det var en månad sedan sist + att han får långväga gäster imorgon o andra gäster som ger sig iväg. + Att jobbsituationen för mig är allt annat än underbar. Förra veckan var verkligen inget roligt o jag var inte hemma förrän 00 några kvällar. Denna veckan hoppas jag att jag kan ta med en del hem, annars funkar det absolut inte.
Jaha, när ska man inhandla de sista julklapparna då?
Förra veckans shopping på Tradera verkar försvunnit på posten? Meen säljaren verkar vettig änså länge... VI får väl se vart det barkar... (första gången faktiskt ett paket inte kommit fram.)
Shoppade födelsedagspresent på nätet till min bror tjej en Bobby-car - för 309:- tyckte jag var en bra affär. För när jag varit inom staden ligger de på 499:-.
JAjaja back to work, only needed a break...
Ja just årets jobb-julfest som jag varit med o arrangerat avlöpte i fredags men mer om den nästa gång.
KRAM PÅ ER ALLA SJUKLINGAR! NU FÅR VI KRYA PÅ OSS INFÖR JULEN