Foff, många kramar till dig! Jag säger som de andra, skönt att du fick ta adjö av din farfar så lugn och stilla.. Jag var i Sthlm några dagar nu i veckan och hade som första prioritering att hälsa på min farfar. Han är så gammal och skröplig och han blev så hjärtans glad att jag kom så det var guld varenda sekund. Efter att ha läst här om din farfar idag känns det ännu bättre att jag var där. Kram igen!
Mumu, Millas sömn.. Jag har ju en egen strulputta här hemma när det gäller sömnen och jag är lika villrådig som du. Sömnproblemen skiftar i karaktär men de har varit konstant sedan feb-mars förr året. Det är ingen tröst eller hjälp för er men någongång måste det ju gå över! Den tanken klamrar jag mig fast vid, åminstone.
Lite lättare har det blivit sen hon valde att sova i våningssängen istället för i spjälsängen. Hon kröp upp där en kväll med filten och Tigern och Bamsen en kväll så vi tänkte, okej, och la en madrass under när hon äntligen somnat. Hittills har hon inte ramlat ur och hon sover längre tid där innan hon vaknar, så det är ju skönt för alla.
Min store pojke är blöjfri, äntligen
Dagtid åtminstone. Olyckor var och varannan dag första veckan men nu går det galant, på alla fronter.
Kram till er alla, nu måste jag rusa vidare. Familjejobbet tar aldrig slut.