Svetlanas Fanclub
Mejram, ja inte vet jag om det fungerade att ignorera.. Jag gjorde det men så blev genomgångarna jag hade igår med klassen störda då och då av deras hojtanden. Jag vet inte om alla hörde vad jag sa alla gånger. Tramset blev inte precis mindre av att jag ignorerade det. Det kastades saker på varandra, man höll på med mobiltelefoner när man inte skulle och flera tjer var precis tvungna att gång på gång gå på "toaletten" i grupp. Jag var säkert en helt värdelös lörare i går, men jag orkade inte. Jag gick igenom allt vi skulle och hjälpte alla som bad om hjälp, men mer än så gav jag dem inte. Nu behöver jag inte komma tillbaka till den klassen mer och här har vi en definitv födel med att springvicka.. Usch, idag är jag jättearg. maken väckte oss halsex med en massa ljus och skrammel, för han hade "glömt bort" att det är studiedag idag på dagis och tydligen var det mitt fel delvis, eftersom det inte stod uppskrivet någonstans. Grrr.. jag kokar! Hade han lysnat på vad jag sagt 18 ggr tex om att vi ska passa på att hälsa på barnens doktor idag eftersom VI ÄR LEDIGA så hade han kanske kommit ihåg. Vi hade definitvt behövt sova till åtminstone 06.00, helst 06.30..