Svetlanas Fanclub
Mejram;
Industrin tjäna-pengar-på-barn är ju rätt så stor
Mejram;
Industrin tjäna-pengar-på-barn är ju rätt så stor
Mumu:
Var precis inne o kollade meandi jag med! HELSÅLD direkt!
Det blir till att boka in en visning snarast!
Jag gillade att de har börjat ändra sina print lite i stil.
HÄRLIGA färger!
Mmm daredevil är ett bra namn på nr 2, för de är ju på ett annat sätt än ettan. Naturligtvis har de helt andra föräldrar o så har de ju syskon som förmodligen gör den största skillnaden.
Joel är oxå överallt hela tiden, roligast förtillfället är att hälla ut alla leksaker på golvet (o då menar jag verkligen hälla ut alla, pusselbitar mm mm legobitar mm mm) o sedan när man ber honom städa (japp vi hjälper till) så hör man ett verkligen bestämt: -Nääää! Han skakar på huvudet o går därifrån med underläppen väl framskjuten.
Idag när mannen hjälpte honom lite med glaset vid lunchen så att det inte skulle trilla ner vilken sekund som helst... Vad gör Joel då? Jo, tar naturligtvis tillbaka glaset på samma ställe med orden: -Nej, Far, mitt glas stå där! Aja baja (o då hytte han med fingret med)
Jag satt mittemot o hade verkligen svårt att inte gapskratta!!
Funderade lite över sommarträffen =)
Som jag missade förra året!
Undrar om det är någon som kan tänka sig att ta sig ända ner till Skåne? Tänkte det finns ju en del utflykter som kanske kunde locka ner folk? Som man kan ta i samband menar jag... som Danmark?
Jag hade iaf tyckt det var jätteskoj om det hade gått att ordna, men förstår samtidigt ifall de flesta av er anser att det är för långt att åka!
Jag summerar hittills:
Skånesugna:
Vero, Mejram, Fru H
Skånetveksam :
Mumu
Edma:
Supergrattis! Kul att du tittar in!
Mejram:
Det där känner jag igen, vi gjorde själva ett litet test precis efter han kört med VA? Va sa du? Rätt så mkt. VI viskade ska vi äta glass... Då hörde han minnsann exakt vad vi sade. Jag tror många gånger att kopplingen av ordens betydelse skapar ett va (om du förstår vad jag menar)...
Flummigt svar, men ville bara säga att VA är väldigt vanligt hos oss med... Vi har diskuterat mannen o jag om vi skulle gå till Dr o kolla men efter vårt eget lilla test så väntar vi lite...
(VARNING FÖR ALLA SOM ÄR MAGKÄNSLIGA)
Min alla hjärtans dags kväll blev något annorlunda.
Joel började kräka precis innan läggdax, men jag tänkte äh, han får välling ändå vilket gick bra.
Sedan väckte han mig 4 ggr i natt 2 ggr nerkräkt säng o unge o 2 ggr nerbajsad säng o unge. Så vi har duschat o bytat pyjamas o sängkläder X antal gånger i natt. Känner mig lagom sliten, Joel vilar sig o han kändes lite varm i pannan med. Han har inte kräkt nu på morgonen men det rinner ur honom på andra hållet istället.
Jakob däremot är helpigg o eftersom att maken är på kurs sedan i tisdags så kan ju inte komma hem heller, men han kommer hem i eftermiddag (SKÖNT).
Nu sitter jag mest o halvväntar in oss andra... men det behöver ju inte bli så...
Har inte haft en hel vecka på jobb sedan i början av januari... det börjar kännas lite tomt i kassan för även om man vabbar så blir det inte samma.
Ja man ska inte klaga, men det är lite störigt när maken är ute o reser för då kan man inte splitta på det.
Jaja ...
Vaddå ? Gillar ni inte soffbordet? Vore häftigare som matsalsbord dock
Annars kan vi ju ta ett gemensamt besök ifall det blir skåneträff i år! Det ligger bara 7 mil från mig ung. *he-he*
Fina bilder Fru H; hihiihi
Bilbarnstol - börjar få bråttom få Jakobs öronsnibbar är ruskigt nära kanten. Ska försöka komma iväg i helgen o fixa en ny stol åt honom.
Tjurar lite över att maken är iväg igen... förra veckan var han iväg 4 dgr på kurs, denna vecka 2 dgr i Frankrike, nästa vecka 1 vecka i Kina o veckan därpå.... puh,... så tråkigt att behöva göra allt själv, speciellt mat o andra saker som är roligare när man är två.
Jajja, life goes on.