Vittra-skolor?
Underbar pedagogik som jag har två barn på i årsklass 6 och 8!
Har vänt hela tillvaron till det absolut bästa i allas liv! Jag är enbart tacksam.
Underbara lärare.
Mina barn går på Vittra Västrahamnen i Malmö
Underbar pedagogik som jag har två barn på i årsklass 6 och 8!
Har vänt hela tillvaron till det absolut bästa i allas liv! Jag är enbart tacksam.
Underbara lärare.
Mina barn går på Vittra Västrahamnen i Malmö
Mycket märklig inställning. Just inställningen till all pedagogik man arbetar med förutsätter att man tror på den och verkar därefter. Hoppas du slutar snart för allas bästa.
Lycka till!
TS:
de problemen du skriver om fanns, med betoning på imperfekt, på "vår" Vittra skola med tidigare.
Jag ser det som att alla nya saker, nytänk går igenom sk barnsjukdomar som det krävs tid för rätta till.
Vår Vittra har genomgått det du beskrivit under åren tidigare, ca 7 år sen, men numera finns inga obehöriga lärare, en extremt öppensinning atmosfär för just oliktänkande som nästan premieras istället och det ger ett mångfald som jag anser i sin tur ger ett djup för barnen.
Nu går ju mina barn i högstadiet och kanske är det en skillnad från förskola och yngre barn/klasser.
Tror inte jag skulle sätta våra yngsta barn på Vittra när de ska börja första klass utanb det får bli som de äldsta barnen- först när de ska börja sexan.