Hur får man tillbaka förtroendet efter en otrohet?
Jag träffade min sambo för 1½år sedan på internet och sedan dess har vi varit ett par.
Min stora kärlek...har aldrig varit så förälskad i någon som jag var i han.
Pga att jag och min mor inte kommer så bra överrens flyttade till honom redan efter 6 månader. Allt känndes rätt och bra förutom att jag plötsligt var 130 mil hemifrån...
Kände mig väldigt glad att äntligen vara ifrån min mor och bara umgås med min pojkvän.
Men efter ett par månader tog hemlängtan över och allt blev jätte jobbigt med ny skola nya vänner ny miljö ALLT var nytt. Kände mig väldigt ensam och utsatt då och det gör jag fortfarande idag..känner mig ensam alltså.
Nu har jag ju min älskade hund att vara och träna med så det känns ju ändå helt ok.
Men till problemet min sambo har svikit mitt förtroende flertal gånger och jag vet inte hur man ska få upp tilltron igen.
Det värsta var när jag hittade msn samtal på datorn där han pratat med en tjej...
samtalen var från september 04 till dec 04 dom hade skitvit samma dag som jag hittade samtalen. Altt hade sparats på datorn.
Hörde bara mitt hjäta slå under den tiden jag läste samtalet och sen bröt jag fullständigt ihop.
Från samtalet var det helt klart och tydligt att dom hade en relation, en sexuell relation och att dom hade träffats hösten 04 när min pojkvän var i Boden för att träffa sina lumparpolare.
Dom har även haft cyber6 med webcam...
Alla de nätter då jag låg vaken i våran säng när han satt vid datorn...ibland kom han och lade sig vid 0600 på morgonen....
Vi har pratat igenom allt och han säger att han aldrig har aft sex med henne utan att dom har pratat i flera år med varann och att dom har en sån "skämt attityd" när dom snackar...
Efter detta har inte mitt förtroende för honom kgått tillbaka till det som det vra från början..
och ni som varit med om otrohet..hur lång tid tog det innan ni fick upp förtoendet igen?
Nu har jag kortat av mycket .... men idag ha jag och sambon ett underbart förhållande men det här är det enda som gnager mig...