Ingen avsändare på insättning...*hm*
Fick mig just en förvirrad grej på mitt konto står det ersättning på en instättning och varken banken eller jag vet var dom kommer ifrån...Dom sa att hade det varit A-kassan hade hon sett det i ett annat system och jag vet att jag ska få pengar imorgon på 1000 kr men detta va 900 och ingen avsändare....*hm* så jag ska ringa a-kassan iaf men det skulle aldrig stå 900 som ersättning om det var fond för dom skriver alltid fondens namn...weird...lika bra att lägga undan dom pengarna tills jag vet var dom kommer ifrån....Vill ju ej behöva betala tillbaka..Men å andra sidan hade det varit en privat person hade banken sett detta....Var tusan kommer dessa pengar ifrån?? och det hade aldrig stått ersättning utan överföring....Vad tusan då....*hm*
Någon med några tips...För det är alltid kul med extra pengar men inte om jag ska betala tillbaka dom....
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-17 09:11:09:
DET VAR INTE A-KASSAN SÅ JAG VET INTE VEM SOM HAR VARIT SNÄLL MOT MIG...=) AVVAKTAR TILLS DET KANSKE DYKER UPP ETT BREV I BREVLÅDAN MED VEM SOM SATT IN DET....=)