• digimax

Ingen avsändare på insättning...*hm*

jag fick in 3900 kr på mitt konto förra månaden,visade sej vara en helt okänd privatperson som fört in pengar på fel konto alltså mitt konto.
    Det tog några dagar sen ringde banken och personen ville ha igen sina pengar så dom drog tillbaka dom.
    Så rör dom inte förrens du vet säkert

• digimax

vet inte heller men när dom kom in till mej så fullkomligt terroriserade deras bank man mej,ringde typ en gång i timmen fast jag var på jobbet och kunde inte svara
    jag ville nämligen ha kvitto på detta så dom inte skulle komma sen o säga nåt
    sen tyckte jag dom kunde svettas lite,ganska klantigt att betala en räkning och sätta in dom på ett vanligt privatkonto

jummie skrev 2007-12-17 08:57:15 följande:
    JAG är BÄST skrev 2007-12-17 08:53:46 följande:
    Men gud så snällt!Kom o tänka på en sak..när preskiberas felinsättningar då? Jag menar om nu ingen visar nåt intresse att återhämta felinsättningen (om det nu är en sån)? När blir pengarna TS?
  • digimax

ja jag tyckte jag kunde få behålla dom eller få hittelön men det fick jag inte
    *s*

whatelseisnew skrev 2007-12-17 09:12:10 följande:
    Digimax,helt klart klantigt om du har ett vanligt konto och ett bankgiro konto som bank...*s*Prata just med a-kassan det va inte dom så jag sparar undan dom tills vidare...=)
Svar på tråden Ingen avsändare på insättning...*hm*