Vad gör invandrarna på jul?
Vad gör ni invandrare/muslimer/som inte firar jul på julen? Stänger ni pizzerian i alla fall och får ett par dagars skön ledighet?
Vad gör ni invandrare/muslimer/som inte firar jul på julen? Stänger ni pizzerian i alla fall och får ett par dagars skön ledighet?
..fast shiwarma är godare.. (vete f-n hur det stavas bara)
Jaa men gud han är ju verkligen det! (eller man räknas som det om båda ens föräldrar är födda utomlands va?)
Nu vet ju jag vad jag ska göra när jag kommer hem. Det blir korsförhör med skrivbordslampan lysande rakt in i ögonen på snubben om han inte erkänner sina konstiga riter DIREKT!
Guden Gute skrev 2007-12-21 13:35:01 följande:
Hur långt tillbaks måste man gå för att klassas som invandrare?
Räcker det med att man utvandrat och sen kommit tillbaks?
Mina förfäder (åtminstone nån gren) kom till Sverige på 1600-talet, och jag har alltid misstänkt att de var katoliker!
Jag bodde i Italien ett år, så jag vet hur dessa märkliga människor firar jul.
Det går i midnattsmässa på julafton och delar inte ut paketen förrän på juldagen! (O FASA!!!) Och så äter de inte julskinka som vanligt hederligt folk, utan de äter helt andra saker
Vilket fråga!
jag är invandrare och jag firar jul precis som svenskar gör!
de som inte firar jul är väl hemma och gör precis det Du gör när du inte firar jul!
Vad gör Du när invndrarna firar ramadan??? eller andra högtider som svenskar inte firar????
Ja, vad gör vi invandrare under jul?
Lutar oss tillbaka på soffan, lägger upp benen på soffbordet och njuter av Kalle Anka och har det allmänt mysigt.
Skämt och sido, vi laddar inför mellandagsrean!!
Hahaha =)
På tal om det, bör börjar den, den 25:e eller?
Trist också med det här fjantgänget som löjlar på i trådarna!
Och vilka menar du?
*spegel, spegel på väggen där*