• Mirris

Julklapp från Delicard på jobbet... fler som fått det?

Vi fick, och har fått i flera år, gåvokort hos Delicard www.delicard.se och så får man bestämma själv vad man vill ha i julklapp.

Iår valde jag en mortel i gjutjärn..

Vad har NI valt??

• Svar på tråden Julklapp från Delicard på jobbet... fler som fått det?
  • Champagne

Vi får ingen julklapp i år heller sjukvården har alltid ont om pengar

Party on Garth party on Wayne
  • Mirris

Va trist.. jag jobbar inom landstinget, och vi brukar alltid få nåt.

Fick ju såklart den traditionella almenackan med fin logga Men så brukar förvaltningen ge nåt oxå

• jmmm

vi brukar få nåt liknande deras presentkort från annan firma. får de m lönen på fredag misstänler jag får se vad där finns att välja på i år, 8gången så man har en del

• mammutten81

Lax har jag köpt där, och kött.
    När det gällde maten, var inte så mycket att välja på just i den kategorin jag fick.

Men sen har jag fått lejonskålar m.m

• Mirris

Tänkte välja nån mat, men så stod det ju att maten kom långväga ifrån och då tänkte jag på miljön och så bidde det en mortel

• Kinne79

Fick välja åt sambon. I år blev det en stekpanna och en kastrull.

• mammutten81

ja, inte så långt, laxen kom från NK i stockholm och var vakkumförpackad. :) Så det var skitbra kvalité´och sen fick jag choklad på köpet.

I år fick vi fin glögg i fina påsar plus julbord, räckte gott och väl.

• frostfödd

Jag fick också en Delicard-julklapp. Det blev chokladpraliner för min del

• Sallisen

Vi fick från Delicard nåt år. Jag köpte najadlax och anka för den.

I år ska vi få nåt liknande, dock från en annan firma.

• Mirris

uehhh.. lax.. kan inte med lax. Låter o ser gott ut, men smakar inte riktigt lika smaskigt.. ungefär som wiskey.

Men kul att du blev nöjd mammamutten

• mammutten81

ja mkt nöjd, älskar gravadlax, du får väl prova rökt i stälelt.

Fast annars är det inte så rolig julklapp om man inte kan välja bland alla deras kategorier.

• mosterYster

Jag fick ett Delicard i år! Skitbra present ju! Jag tog najadlax, ska bli spännande att smaka lax som är både gravad och rökt och kryddad med rosepeppar... wow, jag som älskar lax!

• frostfödd

Som en varning kan jag säga: Välj inte chokladpralinerna...jag blev kraftigt magsjuk och har spytt hela natten *urk*.

• jmmm

frostfödd: tror du de e pralinerna som gjort dig sjuk? isåfall måste du nog kontakta dem så de kollar sina praliner

• frostfödd

Jag är säker på att det var pralinerna eftersom det var det enda jag hade ätit som ingen annan ätit. Jag ska nog kontakta dem och försöka skicka tillbaka de som är kvar så att de kan kolla dem.

• stido

Maken fick ett Delicard förra året (det blev en stor gryta då, mycket användbar)
    I år var det från nått annat företag och inte alls några roliga saker att välja på

• Miss Lau

Japp, jag ska välja Filippa K muggarna.

• MammaHela
    frostfödd skrev 2007-12-20 10:51:32 följande:
    Som en varning kan jag säga: Välj inte chokladpralinerna...jag blev kraftigt magsjuk och har spytt hela natten *urk*.
    Eftersom det går magsjukor i hela sverige så är nog risken större att du har smittats av nån annan än av chokladen.
    mammahela.bilddagboken.se ♥ Nu är Liv här ♥
Svar på tråden Julklapp från Delicard på jobbet... fler som fått det?