ARG HUND
ha alltid koll!!ev munkorg på tills vidare!kontakta en duktig hunddressör å visa upp problemet!träna ledarskap.låt henne inte hälsa på någon utan att du är med.
hoppas det löser sig
ha alltid koll!!ev munkorg på tills vidare!kontakta en duktig hunddressör å visa upp problemet!träna ledarskap.låt henne inte hälsa på någon utan att du är med.
hoppas det löser sig
hon vaktar väll sin flock tycker jag det låter som.säkert har hon någon gång lyckats skrämma någon å fått "belöning"för sitt agerande tyvärr!
du får ha bättre koll på henne!förstår inte att du tillåter henne att överhuvud gå fram till barnen!!
se till att kontakta en kunnig person innan något allvarligt händer!
varför ska din hund få vara med barnen?
är helt onödigt enligt mig!
o hon visar helt klart att hon inte klarar av det!tycker som sagt att någon kunnig bör se problemet.kankse någon signal du missar i det hela?
annars..munkorg på!
Sen.."hatar" är ett starkt ord..varför låta hunden vara ibland barn hon "hatar"??
håller med dig om att ts skall ta hunden ifårn branen..men det vill hon ju inte!!!
därför skrev jag munkorg!!
sen..en hund som biter ett bran blir bättre..aldrig helt bra!å hon hatar barn i en viss ålder..hundar ser inte skillnad på ålder..endast storlek å kan lätt ta fel!
Om jag hade en väninna som hade en sådan hund å min dotter var med den skulle jag bli jättearg!hunden hatar barn.den har bitit ett barn. den GÅR fram till dem!den går alltså inte undan!ett varningstecken om att detta inte är en hund som flyr undan problemet!
nästa gång kanske det sker något allvarligare!
självklart skall man träna det,men inte utan någon riktigt duktig utbildad hundmänniska!
dock skulle jag aldrig lita på en sådan hund!