Let`s dance 2008
Gött jag kommer heja på KarlPetter!!!!! ![]()
Gött jag kommer heja på KarlPetter!!!!! ![]()
Heja K-P Bergwall, ska bli så jäkla sköj o kolla på han!!
Här blir det popcorn o gurkstavar
hade ju inte sagt nej till en påse karamellkungen heller iof hahaha
Heja K-P hahaha fan skön han är hahahaha
J*kla tv4 o avbrottet bara.....går inte att se videon heller *morrar*
Men jag har röstat ändå...2 ggr tom ![]()
fan de borde visa K-Ps dans en gång till på tv...inte alla som har internet o de tappar ju asmkt röster på det där ju grrrrrrrr
Hejar på Säfflepôjken jag ![]()
jag tycker så här:
Det finns ett X antal som gått dansskolor förut och det tycker jag är DRET ärligt talat. Klart som korvspat att de dansar bättre, lär sig fortare osv...och då alltså blir kvar längre i programmet!
Tycker det ska va på LIKA villkor. alltså NOLL dans innan eller FÖRKUNSKAPER hos ALLA
tyckte det var synd att Susanne åkte, hon är duktig!
K-P är ju bara bääääääääääääst!!! Gör ju hela programmet!!!!!!
Heja Petter GO GO GOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tycker Richard är skitbra MEN han har gått dansskola tidigare, så även Danny o då tycker jag det är lite "fusk". Tycker det ska vara på LIKA villkor!
MÄH ni kan ju inte mena att K-P ska åka, han gör ju hela programmet jööööh
jag tycker faktiskt Richard kan åka...eller Matte..eller jag vet inte hahaha
Varför det`?? Då får de väl texta alla skåningar med då o alla dalmaser o alla andra med annan dialekt än stockholmska ![]()
Gjorde du inte? Konstigt för det var ju på svenska ![]()
MÄH va blev det för fel nu då.....
Testar igen då...
Nej han åkte nog tyvärr ut för att han inte är så "populär" längre. Det är synd tycker jag för svenska folket bedömer inte dansen utan dansarna....Richard är RIKTIGT duktig på att dansa, har ju gått dansskola med iof
jag tycker matte borde åkt, jag tycker inte han är bra. K-P har jag som favorit men så är han ju bekant till maken med fast ska man se dansmässigt så är han ju inte bäst och jag gör ju som alla andra svenska, röstar på den personen jag gillar bäst....helt fel egentligen för då vinner ju inte den bästa dansaren utan den som är med omtyckt...
fast jag tycker ändå inte K-P är sämst. Tycker han utvecklas hela tiden och verkligen kämpar och gör sitt bästa. Så ja några program till hoppas jag han får vara kvar!!!!! ![]()
haha ja det måste bero på det då ![]()
jag tycker ju inte det hihi men är ju från Säffle själv förstås
ha en fin kväll nu ska jag käka ![]()