Let`s dance 2008
åhh vi har inget godis hemma....hoppas maken vill palllra sig iväg o köpa nått. kanske blandade nötter...mmm det är jag rätt sugen på.
är det någon som blir utslagen i dagens program?
åhh vi har inget godis hemma....hoppas maken vill palllra sig iväg o köpa nått. kanske blandade nötter...mmm det är jag rätt sugen på.
är det någon som blir utslagen i dagens program?
jag tycker att danny är helt ok men det känns som om han fick låga poäng av juryn mest för att de skulle sätta honom på plats, typ bara för att tonårstjejer ringer o röstar på dig så ska du inte tro något.
Jag hoppas Mi Ridell åker ut ikväll, jag tycker hon var så fjantig när hon dansade.
Vilket par tycker ni är bäst?
Jag tycker Linda lampenius o Daniel da silva
Nä visst var hennes klänning hemsk, den fick hennes kropp att se så ful ut. Jag har för mig att hon är rätt snygg men i den klänningen.....huga.
Jag tror tilde eller Mi åker ut ikväll....sen tycker jag susanne (kniiiip) är duktig men hon är lite läskig på något sätt så hon får gärna åka också för min del.
Idag har jag kännt mig smällfet och har bara oooont i hela kroppen, babyn kommer 7 mars, tiden segar sig fram. men min coola man åkte till affären o ska nu fixa middag och nått gott till let's dance. Jag behöver inte tänka på något, härligt!!
Jehooo att tilde åkte ut igår, hoppas Mi åker nästa vecka.
Alltså den här bygglovs-matte som alla verkar tycka är så snygg????Vad är det som är snyggt?? musklerna?? Jag tyckerinte alls han är snygg eller charmig men det skulle vara kul om han plötsligt var bra i en dans, det skulle vara en riktig överraskning!!
Daniel da Silva o Linda Lampenius är i topp hos mig!! o kanske Annika o Tony också!1
nu är det en knapp halvtimma kvar, jehoooo.
Vilka är förhandsfavoriter ikväll??
Hos mig är det som vanligt daniel o linda och tony o annika