Inlägg från: Barbaskön |Visa alla inlägg
  • Barbaskön

Let`s dance 2008

Redan nu tycker jag att det märks att de "gamla" danslärarna som varit med förr vet vad som gäller med nybörjare. De gör lite lättare danssteg vilket innebär att det ser snyggt och de kommer ihåg stegen.

De "nya" danslärarna vill så mycket och då förlorar de i poäng eftersom det blir för komplicerat.

Känns att några av lets dance deltagarna är lite halv okända, jag menar hur många känner till Tilde och Susanne

• Barbaskön

oooh vad vingligt det kändes när dilba dansa. Men hon är ju skitsnygg

• Barbaskön

jo jag vet - men vilka 80- talister vet men kniptanten är?

• Barbaskön

hahahaha ok förlåt 80-talisterna - jag får väl ändra mig då. Vilka 90-talister vet vem kniiptanten är?

• Barbaskön

Örnen 76: kan inte annat än fethålla med dig. Carin dasilva är ju superdupersnygg. Men men vågar man fälla denna kommentar: har hon inte gått upp lite i vikt sen förra gågen? Tycker det är klädsamt dock...

• Barbaskön

Ja men Patrik Ekvall var väl ingen roligt typ - han verkade rätt självupptagen

• Barbaskön

Tony Irving....hihihihi....
    men gillar inte han killar?

• Barbaskön

Tina är bra charmig tycker jag, men hon tappa balanse ibland. Tycker hon gör sig bra i tv så hoppas hon får vara kvar

• Barbaskön

xxmeyaxx: ja och året dessförinnan kladdade han ju på Arja

• Barbaskön

NÄÄÄÄÄJJJJJJJJJJJJJJJJJ tillfälligt avbrott

gaaahhhhhhhhhh vad är detta INTE NU!!!!

• Barbaskön

Susanne har inte hon cancer eller har haft?

• Barbaskön

uuups lite miss där i början men ho är ju söt susanne - vad liten hon är

• Barbaskön

Fattar inte riktigt vad som var så himla roligt med K-Ps dans ( nu har jag inte sett hela) men det jag såg var ju helt ok men lite tafatt kanske - som så många andra. Jag tror han är jättenöjd med sin insats men insåg väl att inte de andra tyckte riktigt så. Så hur ska man då svara är folk står och fnissar....

Jag hejar på KP, jag gillar hans stil.

• Barbaskön

Måste vara tufft för Uffe. Han har nog inte haft det så lätt, och han har ju inte synts inom nöjesbranschen på flera år.
    Han sa ju själv att det var kul att "få vara med i gänget" igen i en intervju och idag sa han att de nya kläderna gav jättemycket för förtroendet.

• Barbaskön

PennyJane: nä jag tror inte det var vikten snarare andra personliga problem som gjorde att han försvann från "rutan" och nöjeslivet

• Barbaskön

emzemz: håller fullständigt med dig!

• Barbaskön

Dany: Känndes väldigt hoppigt och tyckte han missa rätt mycket.
    Synd för han har ju en snygg danskropp och kan bli riktigt bra i dansen.

Överhuvudtaget känns det som om att de som redan sysslar med musik har ett försprång mot övriga deltagare. De har redan "rytmen" i sig.

Svar på tråden Let`s dance 2008