Inlägg från: Kerplunk |Visa alla inlägg
  • Kerplunk

Let`s dance 2008

Wohooo äntligen fredag!
    Kan inte förstå hur ett tv-program kan göra mig så glad! Glad
    Idag får gärna Tilde eller Ulf åka ut. Dom andra paren är jag ännu för nyfiken på att se dansa vidare...

Tror däremot tyvärr att Dilba har små chanser att gå vidare. Ledsen Jag har aldrig gillat henne särskilt mycket, MEN vilken trevlig person hon verkar vara. Och inte helt borta när det gäller dans heller!

Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
  • Kerplunk

Tror att även jag ska ladda upp med lite godis ikväll. Ska göra det till fredagstradition nu när jag ska sitta hemma och vara höggravid några veckor, och sen ska jag och bebisen ligga och slappa framför Let's dance! Glad

• Kerplunk
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 11:23:47 följande:
    de e så jag gör. Fredag= godispåse fotbad och lets dance perfekt
    Jaa, kan man dessutom hålla godisätandet till bara fredagarna så är det jättebra ju! Ska kämpa med det nu!

8½ timma kvar....
  • Kerplunk

Jag som inte är så förtjust i Danny(och tror att han kommer ta hem hela skiten för alla småflickor tycker han är såååå söt) kan ju inte låta bli att tycka att den där stukade foten kom ganska lägligt..
    Säkert gör den ingen skillnad på rösterna men förhoppningsvis på juryns poäng! Skrattande

• Kerplunk
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 11:29:02 följande:
    Va? Hur kan du inte tycka om Danny??
    Jag vet inte vad det är som gör det!! Men var precis samma med Måns...
  • Kerplunk
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 15:27:56 följande:
    Danny e ju super söt ju Sak nog sätta mig och förbereda en omröstning om vem som åker ut ikväll så jag har den färdig. Men jag lägger inte ut den förrän alla dansat annars blir de ju konstigt eller vad säger ni?
    Det låter bra det! Minns inte hur programmet är uppbyggt... Är det paus sen när man ska rösta eller hur funkar det?

*Laddar för fullt*
  • Kerplunk

Nu har jag kollat upp det och verkar vara som så att röstning pågår under
    hela programmet men sen är det en paus med nyheter och sen får vi resultatet! Kikar in här under pausen!!!!

• Kerplunk
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 17:49:40 följande:
    va håanger du intemed oss under programmet ???
    Jag har inte lyxen att ha bärbar... eller tv vid datorn. Måste fixa det snart tror jag! Men kikar in pauserna! Glad
  • Kerplunk
    Vildkorn skrev 2008-01-18 18:25:51 följande:
    Popcorn finns det alltid men är inte ett dugg sugen. Fast det är ju över en timme kvar så det kanske hinner ändras. Kollade lite halvslött förra veckan, mådde inte bra. Men jösses så jag har svårt för Susanne Lanefelt! Tålde inte henne under hennes "kniiiiiiiiiiiiiip-era" och nu är det nog ännu värre. *ryser vid tanken på henne*
    Jag trodde jag också skulle ha svårt för henne.. Men än så länge är jag positivt inställd! Hon har ju en härlig inställning och verkar brinna för detta. Sen är hon kanske lite väl...klämkäck! Räcka ut tungan

Tror det visar sig mer i detta avsnitt vem man inte klarar av och vem man vill se mer av osv..
  • Kerplunk

Jag klarar heller inte av Tilde. Läste att hon är osams med sin danspartner också..?

Svar på tråden Let`s dance 2008