Let`s dance 2008
Hur länge tror ni att Matte klarar sig kvar? Jag tänker på detta med att han inte dansar bra- men, många tycker han är snygg.
Hur länge tror ni att Matte klarar sig kvar? Jag tänker på detta med att han inte dansar bra- men, många tycker han är snygg.
Iofs tycker jag att det är "kul" att då även de mindre stylade "guy next door" kan ses som snygga (av de som nu tycker det)...än vissa kändisar som kanske inte gör det. Tänker inte ge exempel. Hursom!
Ändock är Matte lite "hypad" tycker jag numera. Känns som att det var mindre skriverier om honom (alls) innan Let´s Dance...men, det kanske är jag som inte läst bara.
Vart har du läst det? Hmmm...ja...undrar vad han tycker romantik är... Jag gissar att han försöker fiska röster. Eller, det kanske inte är i samband med Let´s Dance du läst det?
Kall öl skrev 2008-01-26 15:27:12 följande:
Motorcross...Tony Rikardsson...är det väl..tror jag. Vet dock inte om efternamnet stavas så. Men, han är rätt läcker han med!
Suck...jag har så svårt att bestämma vilka som är mer favvo än andra. Men...Tony, Karl Petter, Linda och Matte. Tror jag.
Ska Slowfox se ut så..?
Knappt att de rörde sig alls...men, det är väl så det ska vara.
Å Matte har blivit stöttepelare åt Carin...verkar inte som att hon kan stå själv.
Hoppas man själv ska ha hälsan som hon verkar ha vid den åldern. Och rörligheten.
Tony e en del manlig liksom...hrm!
Malin ser kvinnlig o sexig ut...Danny är liite för valpig...men, dansen var bra.
Karl Petter e ju bra charmig!