Inlägg från: ict |Visa alla inlägg
  • ict

Let`s dance 2008

Hur länge tror ni att Matte klarar sig kvar? Jag tänker på detta med att han inte dansar bra- men, många tycker han är snygg.

• ict

Iofs tycker jag att det är "kul" att då även de mindre stylade "guy next door" kan ses som snygga (av de som nu tycker det)...än vissa kändisar som kanske inte gör det. Tänker inte ge exempel. Hursom!

Ändock är Matte lite "hypad" tycker jag numera. Känns som att det var mindre skriverier om honom (alls) innan Let´s Dance...men, det kanske är jag som inte läst bara.

Mamasnest skrev 2008-01-26 13:36:41 följande:
    Jag fattar inte heller vad som ska vara så snyggt med Matte, jag tycker att han ser ut som "the guy next door". Cecilia har fruktansvärt jobbig röst men syskonen Da Silva regerar fett!
  • ict

Vart har du läst det? Hmmm...ja...undrar vad han tycker romantik är... Jag gissar att han försöker fiska röster. Eller, det kanske inte är i samband med Let´s Dance du läst det?

Kall öl skrev 2008-01-26 15:27:12 följande:

Har ni läst det där om att Matte tycker han är romantisk? Han beskrev sig själv som en romantik-gud eller nåt.
  • ict

Motorcross...Tony Rikardsson...är det väl..tror jag. Vet dock inte om efternamnet stavas så. Men, han är rätt läcker han med!

mickans skrev 2008-01-31 14:06:42 följande:
    Hej, hoppas det fins plats för en lets dans fan till Mina favoriter är Mat Tina myket för jag älskar hennes partner oxå så de är mitt favvopar. Sedan blan killarna så har jag han motorcrosskillen ( glömt namnet ) å hans prtner är för glad å härlig hon me
  • ict

Suck...jag har så svårt att bestämma vilka som är mer favvo än andra. Men...Tony, Karl Petter, Linda och Matte. Tror jag.

• ict

Ska Slowfox se ut så..?

Knappt att de rörde sig alls...men, det är väl så det ska vara.

Å Matte har blivit stöttepelare åt Carin...verkar inte som att hon kan stå själv.

• ict

Hoppas man själv ska ha hälsan som hon verkar ha vid den åldern. Och rörligheten.

sjuttiosexan skrev 2008-02-01 20:29:17 följande:
    Jag kan inte FATTA att Susanne är 61!!!
  • ict

Malin ser kvinnlig o sexig ut...Danny är liite för valpig...men, dansen var bra.

Svar på tråden Let`s dance 2008