Inlägg från: Fyrklovern |Visa alla inlägg
  • Fyrklovern

Let`s dance 2008

ict skrev 2008-02-22 20:46:59 följande:
    Vet inte om det är det du tänker på...men, hon är misstänkt lik en tjej som hon och hennes kille var med i Lyxfällan för ca nåt år sen...(jag bidde singel för ca ett år sen- jag tror jag bodde här då när de var med i det programmet...)Och...hon liknar människan i Anki o Pytte- fast då är det nog fel dialekt...Hoppas du hänger med i förklaringen- OM jag är på rätt spår vill säga! Linda Maria skrev 2008-02-22 20:42:45 följande:
    Japp, det stämmer! Hon är härifrån (varberg) så jag kände genast igen henne.
    Frågar man inget, får man ingenting veta!
  • Fyrklovern
    Kaxmaja skrev 2008-02-29 11:23:21 följande:
    Åhhh ikväll tror jag att jag satsar på godis. Har inte ätit de på två veckor nu. Så de är dags. Någon som vet något godis som startar förlossning
    Färsk annanas funkade för mig, så det tycker jag du kan ta och smaska i dig till kvällen!!

Själv tycker jag nog att Matte borde åka ut med det är synd och skam för finare ögongodis för man leta efter! 
  • Fyrklovern
    JaneAusten skrev 2008-02-29 13:28:33 följande:
    Färsk ananas fungerade på mig med och det är t o m bevisat men tyvärr måste man äta sju stycken för att det skall ha någon bevisad effekt... det säkraste är nog att hångla
    Lite OT kanske men jag åt nog kanske nåt sånt, åt en hel färsk annanas varje dag i en vecka och sen kom han!
Svar på tråden Let`s dance 2008