Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Let`s dance 2008

Jag såg på Cissi att hon skulle börja gråta när dom fick reda på resultatet. Och visst stod hon där med tårar i ögonen efter filmen hon är en fantastisk dansare och Richard har varit helt otrolig! Dom förtjänade inte att åka ut. Mi däremot får ryka när som helst.

• Bevabus

eller hur! och förresten...när såg man henne senast? jag vart jätteförvånad när hon fick vara med i programmet. jag har inte sett henne sen i det där programmet där dom spelade "tre i rad" med kändisar som ska säga sanning eller lögn :S det var väl ändå i slutet av 90-talet??

Hallonröd skrev 2008-02-15 23:04:04 följande:
    Håller med dig...fattar inte att Mi är kvar!?
  • Bevabus

där hade du en JÄDRA bra poäng xD hahaha :P

Hallonröd skrev 2008-02-15 23:15:18 följande:
    *Hahaha*...ja typ.... Fast iofs  så har man ju inte sett Susanne Lanefeldt heller på 20-25 år, hon fick ju vara med
  • Bevabus

Jag gillar Linda! (finskan) Hon är så äkta tycker jag. Jag förstår inte hur ni kan tycka att hon åmar sig över minsta lilla grej. Hon har ju haft det jättesvårt!

och sen ska man heller inte tro på allt som tidningarna läser...

hon (verkar vara) är en känslig person som vill göra sitt bästa.

• Bevabus

Det gör ju även så att danserna i sig kanske uppfattas som lite väl sexigare än vad dom borde uppfattas som..jag är själv dansare och tycker det är väldigt synd. För dans handlar inte om sex, det handlar om känslan. Sen så kan känslan vara alltifrån sorg, till lycka, till passion..

• Bevabus

Men jag måste ju säga att jag asgarvade när Hellenius dök upp i rutan framför Tony och Karl-Petter med de där banden runt överkroppen...och den där minen är ju oslagbar asså xD hahahha

• Bevabus

Jag tycker inte Richard var kaxig, bara väldigt showig och spontan :D bara allmänt lycklig och verkade ha mycket viljestyrka, inge fel med det.

• Bevabus

Snygg min Danny gjorde in i kameran precis när dom gick till paus, haha vilket smile :*P

• Bevabus

Hahaha vilket roligt klipp det var med matte och carin :P fast jag gilalr inte carin dock...älskade henne förut men den här säsongen tycker jag hon har haft sämst personlighet :/

Svar på tråden Let`s dance 2008