Let`s dance 2008
Danny kommer att vara min favorit!
Danny kommer att vara min favorit!
Morr! Jag jobbar kväll den här veckan, så första avsnittet får jag inte se "live", missar att sitta här och snacka med er under sändningen..
Åh just ja!! Det är ju det som är farligt och lite av en nackdel att vara med i en sån här tråd.. Alla goda saker som man kan äta under tiden när man ser på programmet!
Jag som ska sluta med sånt.. iofs, det är ganska smarrigt med smoothies också!
Smoothies är så enkelt att göra, har du en mixer? Öppna locket, häll i lite vaniljyoghurt (eller vanlig om man vill vara "nyttig"), tillsätt bär, lite banan. På med locket och mixa tills det är lagom flytande. Enjoy!
Så nervös över Danny ikväll! Hoppas att han inte kommer att dansa bort sig helt nu, men som han sa till aftonbladet så gäller det ju bara 1 minut och 20 sekunder
Hej på er förresten!
Angel, håller med dig om Jessica, gillar henne inte alls! Saknar Agneta så det kan ju påverka en del..
Jag har en rolig sambo som sitter med ryggen mot tv:n till, med lurar på och smattrar som en annan tok på sitt tangentbord, hittat sig något underhållande. Hallå?! Let's dance är det man behöver en fredagkväll!
tinna: Åh.. ost och kex.. *smyger helt hemligt fram en hand och norpar lite*
.. jag tycker inte att han är så särskild han snickarmatte.. *duckar*
Sweet Angel!
Trodde jag var helt ensam om det på fl, Sverige osv men jag har hittat min frände..
Snälla poäng ändå, tyckte han var lite.. trist.