Inlägg från: ludenben |Visa alla inlägg
  • ludenben

Let`s dance 2008

missade igår igen... vem åkte ut?? jag är så trött på detta tjatet om karlpetter och hans gisar!! Snälla sig att det var han som fick dra??

• ludenben
    Kall öl skrev 2008-02-09 09:46:02 följande:
    Dilba.
    tack ja det gjorde inget för hon var rätt trist... Men vad jag stör mig på superdivan Danny. Bah han borde få sticka nästa vecka och därefter karlpetter. Men Tina gillar jag, och richard herrey... Han richardsson är rätt kul med.
  • ludenben
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 09:57:34 följande:
    Nej Danny får inte åka. Jag e ju kär i honom ju
    jasså haha men jag hoppas det ändå... han tror han är så snygg haha
  • ludenben
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 09:59:28 följande:
    Ja men han e ju de *dreglar på höggravida magen*
    Kall öl skrev 2008-02-09 09:59:31 följande:
    Han tror inte bara, han är!
    haha tänk vad olika man kan tycka tycker han ser ut som han just kommit från smörfabriken
  • ludenben

fast detb är ganska typiskt. jag har väldigt svårt för att tycka nån kändis är snygg. Däremot kan jag gilla dom för det dom är bra på men snygg tycker jag inte att nån är. Har lättare för att tycka att nån är ful Karpetter tror med att han är snygg. Fattar det inte, juryn har ju påpekat det ett x antal gånger med. Och hur såg han inte ut i bonde söker fru?? som ett får nä fy vad elak jag är... Hm jag är ju ingen fotomodell själv kanske men road av att tycka till

• ludenben
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 10:11:52 följande:
    Kan man använda smör i sängen?????
    ahaha han är säkert lika divig där. när jag ser han tänker jag på en film som heter american psyko. Han snubben har sex med brudarna och spänner bicepsen i spegeln ahaha så gör han säkert.
  • ludenben
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 10:18:40 följande:
    NEJ hemska tanke. Danny e kvar. Dilba ut
    hemska tanke
  • ludenben
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 11:02:43 följande:
    NEEEEEJ
    jjjooooooooooooooooooo
  • ludenben

var det Richard Herrey som åkte ut??

• ludenben
    elegi skrev 2008-02-16 13:08:28 följande:
    Jajemen
    synd jag hade hoppats på karlpetter för han var ju sist när jury hade sagt sitt. Gillar inte han... eller på att  superdivan danny skulle ut...
  • ludenben

Grattis... hoppas på det samma

Kerplunk skrev 2008-02-22 22:20:23 följande:
    Kikar in här. Längesen ju! Men kom lite förlossning och bebis emellan...Ikväll åker Mi eller Matte ut!
  • ludenben

Tyckte hon skulle åka ut. Fast nästa vecka hoppas jag att slisket matte eller superdiva Danny åker. Helst Danny  tror jag...

• ludenben

Hon gick på samma gymnasium smatidigt som mig fick jag reda på idag. kolla upp det i skolkatalogen och där var hon. haha tyckte la att det var något bekant med henne.

Bevabus skrev 2008-03-07 21:36:20 följande:
    Inget utav dom såvitt jag vet. Kan inte tänka mig det
  • ludenben

lustigt för christian olsson gick med där samtidigt... samanträffande,två kändisar på samma gång. Fast hon Annika vart ju inte känd då.

Bevabus skrev 2008-03-07 22:32:22 följande:
    haha coolt!! hon verkar så gullig
  • ludenben

synd att inte danny åkte ut... han ska inte va kvar. Men knäppt. Hur dålig KarlPetter än är blir han kvar.... mycket mysko.

• ludenben

Typ men han har väl med massa beundrare där hemma i tvsoffan som tycker att en grisbonde som dansar är görsexigt hur dålig han är är

giftgrodan skrev 2008-03-07 22:39:12 följande:
    Lite som Danny förra veckan
  • ludenben

Nu måste KarlPetter åka ut. Han kan inte vara med och nån annan som har verklig talang åka ut istället. Fy vad orättvist om Tina eller Tony skulle åka... Tycker KarlPetter är stel som en pinne varje gång

• ludenben

ja man kan inte komma till final bara genom att vara en kul grisbonde

Solstrålarna skrev 2008-03-14 21:35:40 följande:
    jag håller med
  • ludenben

Ja. Otroligt att han är kvar så här långt alltså. Han är rolig och så men dansen...nej. Han passar bättre som bonde

Solstrålarna skrev 2008-03-14 21:44:23 följande:
    hehe nä det kan väl vara bra att kunna dansa ocksåHan är ju den enda kvar som inte riktigt kan.
Svar på tråden Let`s dance 2008