Inlägg från: Squeezetoy |Visa alla inlägg
  • Squeezetoy

Let`s dance 2008

Mmmmm säger jag bara, Daniel DaSilva är ju en sån sexig nallebjörn så det är inte sant. *tror jag dånar*

Karl-Petter är ju hur charmig som helst och var liksom söt-sexig ute på dansgolvet och med den dialekten kan man inte annat än bli kär.

• Squeezetoy
    Ramonas skrev 2008-01-11 22:01:36 följande:
    Håller helt klart med.. Har alltid haft ett gott öga för Daniel.... ps, han finns på facebook... BAra å poka han... hehe
    Det underliga är att jag inte alltid tyckt att han är sexig. Men nu... OJOJOJ.

Vinna i år, det är lite svårt att uttala sig än, får nog titta på några program till innan jag yttrar mig i den frågan.
  • Squeezetoy
    Kaxmaja skrev 2008-01-12 16:05:04 följande:
    Shit har nu upptäckt att vi har ett problem. Läste att lets dance kommer att gå tolv fredagar. Då borde alltså finalen vara den 28 mars. Jag har ju BF 12 mars. Hmmmm hur ska detta lösas.
    Jag hade nästan samma problem förra året, men finalen blev iofs efter BF men innan sonen föddes. Hade han velat födas en fredag med Lets Dance, då hade jag nog fått spela in helt enkelt.
  • Squeezetoy

Jag har planerat kvällen med ostbricka och let´s dance

Jag tror inte att Uffe blir årets Peppe/Brandeby, jag tror helt enkelt att han inte har tillräckligt med carisma och folklighet, kanske om han fortfrande var rund och såg glad ut. Numer ser han bara grå och ihålig ut.

Årets "går lite för långt i tävligen med tanke på dansförmågan" blir nog Karl-Petter. Han kommer säkert inte att vara den sämsta dansaren, men inte den bästa samtidigt som han kommer gå långt i tävlingen på sin underbara charm. Tror inte riktigt det finns någon riktig Peppe/brandeby i årets startfält.

Den som åker ut ikväll tror jag blir Mi. Eller Tilde, jag gillar inte alls Tilde.

• Squeezetoy

Tinna, visst är det gott! Lite roligare än att bara plocka fram en skål med chips. Ska nog in en snabbis på systemet idag och hitta en passande flaska med vin också för att lyxkänslan ska bli total.

Let´s dance är ju bästa underhållningen som finns just nu. Och resten av året är jag lite lets dance sugen på fredagar men får vackert nöja mig med annat, tristare utbud.

• Squeezetoy

Jag kör på GI och då blir just ostbricka ett bra alternativ till snacks, helt tillåtet liksom.

Lite knasigt att man kan bli så förtjust i ett program egentligen. Tyvärr får jag ju sitta själv och titta eftersom min sambon inte fattat tjusningen med programmet.

• Squeezetoy

Hoppas att Tilde åker, hon ser ju helt malplacerad ut på dansgolvet.

Nästa gång kan Ulf åka. Jag tror att Matte kan bli lite bättre om han får mer tid.

• Squeezetoy

Det var skönt att Uffe åkte, men nästa gång är det dags för Tilde. Hon verkade så bortkommen där ute på dansgolvet igår.

Tyckte det var roligt att det gick så bra för Tina, jag hade nog inte riktigt trott att han skulle vara bra på dans. Sen är det ju faktiskt så att det är många den här omgången som kan, eller är riktigt duktiga. Jag har nog inte några direkta favoriter än, Linda och Daniel eller Tony och Annika kanske. Tony är definitivt en positiv överraskning.

• Squeezetoy

Kul att Daniel svarade på Facebook. Gissar att han förmodligen får rätt många meddelanden från folk. Men han vårdar väl sina fans kan jag tänka.

Jag tror att Uffe trodde han skulle bli årets Brandeby. Så blev har lite sur och besviken när det inte blev så. Sen tyckte han ju att juryn var taskig emot honom med dumma kommentarer efter sändning samt att alla kramar från de medtävlande var falska. Men vad hade han väntat sig? Det är ett program där någon åker ut varje vecka, han var överlägset sämst på att dansa, ska de andra då hoppas på att någon annan åker ut? Dessutom är väl alla andra lättade och glada för att de får stanna kvar.

Angående juryn kommentarer var det väl bl a Dermot som tyckte att uffe hånade danssporten med sina grimaser mm. Men det är ju bättre då att konfrontera varandra, prata om vad man egentligen menar och tycker. Uffe kanske inte skulle vara lite arg om han faktiskt tog till sig av kritiken och varför de ger just den kritiken.

• Squeezetoy

De körde visst typ något inför-fredagen-program i TV4+ i alla fall. Men jag kan inte komma på att det gått i vanliga 4:an.

Imorgon är det dags igen, skoj skoj. Först en dag med shopping på IKEA och A6center i jönköping och sen mys i soffan på kvällen. Kan inte bli annat än bra

Svar på tråden Let`s dance 2008