Inlägg från: rshanna |Visa alla inlägg
  • rshanna

Let`s dance 2008

Åh hittade denna tråden nu.. Hoppas de finns plats för mej med!!
    Min favorit i Lets Dance är ju Mat-Tina..
    Den som jag hoppas åker snart är Danny och Rickard. Bläää tål inte att se dem. Men Rickard är ju faktiskt duktig men gillar han inte.

Heja Tina!!!!

• rshanna
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 14:45:53 följande:
    Nja efter de där inlägget om Danny vet jag faktiskt inte om de finns plats för dig
    Haha!!
    Nu var du allt rolig!! Okej ska väl säga en sak som är bra om han. Han har ju faktiskt blivit bättre. Men vill nog inte att han vinner allt.
    Min favvo är Tina. Hon dansar bra och är ju bara så glad jämt. Sen har jag gillat Tony Richardsson med men har tyckt att han sett så rolig ut de senaste gångerna han dansat. Men jag är ju ingen expert så jag ska ju inte yttra mig om de.

Däremot är ju Tony Irwing en riktig mumsbit!!
  • rshanna
    Niinaaa skrev 2008-02-09 14:54:13 följande:
    Men vad för slags kändis är egentligen Mi Ridell!? Vad gör hon? Vad har hon vart med?! Jag gillar iag Karl-Petter mest. Kanske inte så bra att dansa men rolig & supergullig
    Men har inte Mi Ridell varit med i nån komediserie som gick på 4 an för ett antal år sedan.
    Eller??
    Nu blev man lite osäker..
  • rshanna
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 14:53:12 följande:
    Men Danny kan få vara kvar ett tag till iallfall. SNÄLLA
    Jaja han kan väl få vara kvar ett tag till!!

Men varför gillar ni inte Cissi??
    Henne gillar ju jag..
  • rshanna
    Kall öl skrev 2008-02-09 14:58:04 följande:
    Hennes röst !! och hon är mer ego än Matte!

Ah okej!!

Jaja men man kan ju inte gilla alla..

• rshanna

Men vad tycker ni om Tony Richardsson då??

Och om han knip tanten?? Susan eller vad hon nu hette?? Hon är ju iofs inte kvar men alltid kul att höra vad andra tyckte??

Och Ulf Larsson?? Tyckte han såg ut som en ledsen hund jämt och vilken hållning!!

• rshanna
    Kaxmaja skrev 2008-02-09 15:11:09 följande:
    Tony gillar jag skarpt han e råsexig ju Susann tyckte jag hade lite skräckfilm över sig alltid de där leendet*ryser*Uffe e läskig han oxå.

Lite skräckfilm, den var bra.. Men jag håller med dej!!
  • rshanna
    Easanonna skrev 2008-02-09 15:20:06 följande:
    Matte är väl inte ego, han är ju sååå gullig
    Nej ego tycker inte jag att han är.. Bara lite stel!! Men gullig är han.
  • rshanna
    Kall öl skrev 2008-02-09 15:08:56 följande:
    Rösta i omröstningen där på sidan: missfinland.bloggagratis.se/Och rösta på att dom kommer etta!!!

Nej inte kommer de etta inte!! Röstade 2:a. Vinner gör ju Tina!!!

Skulle inte förvåna mig om Richard går och vinner.

• rshanna

De var så lite så!!

Men jag tycker så här om Linda.
    Nu kommer väl alla döma mig men jag hoppas inte de.
    Ni som kollade på Idol vet ju hur de var när Marie Picasso skulle sjunga. en av jury medlemmarna dömde ju ut henne lite på förhand på grund utav stora bröst och blondin och så vidare.
    Så gjorde jag med Linda. Men hon är en grymt duktig dansare och hon och Daniel dansar väldigt bra ihop.
    Så de förtjänar verkligen att vinna. Och jag ska INTE döma ut folk på en gång.
    Men hon är verkligen duktig.

• rshanna

Ja håller med de ni säger om Jessica..
    David skulle ju klara att ha de själv ju.. Har är ju görbra!!

• rshanna

Oj vilken diskussion de har blivit om hållning och om Jessica!!

• rshanna
    Miew skrev 2008-02-11 18:51:58 följande:
    cha cha och vals
    Åh vad kul att de ska danska cha cha.. Vals har jag dock tröttnat på lite.. Vill ha lite fart jag!!
    LÄNGTAR TILL FREDAGEN!!
  • rshanna
    Humlansbebis skrev 2008-02-13 18:22:16 följande:
    Svar på #1620har nån mer än jag hört att det ska blir ett "So you think you can dance" i Sverige? Det var skoj att se på...
    Jo de har jag också hört att de ska bli. Var visst några dansare ifrån Lets Dance som har sökt.
    Sen svaret på den andra frågan. Japp sambon kollar också på Lets Dance. Tror han gillar de men de skulle han aldrig erkänna.
  • rshanna

Så vad tyckte ni om dem som åkte i fredags då??

• rshanna

Jag gillade Cissi men tyvärr inte Rickard. Tycker han är kaxig och han trodde nog verkligen att han skulle vinna allt. Skönt att han åkte.
    Gillar Tina och håll i er nu!! Gillar Linda nu med!! Ni som följt mig här inne vet ju att jag inte gillat henne nå vidare. Men gillar henne mer och mer nu och hon dansar ju bra med och Tina sen. WOW vilka framsteg hon gör!!
    HEJA HEJA!!

• rshanna

Lycka till angelzezzan!!!

Och alla ni som ska titta på Lets Dance ikväll!!

Vem vill ni ska åka ut ikväll??

• rshanna
    shine skrev 2008-03-08 13:13:24 följande:
    Jag vet inte vem jag vill ska vinna av Tina och Tony.Men nån av dem _måste_ det bli.De andra är ju bara underhållning som jag lessnat på.
    Håller med dej om de!! Tina eller Tony måste ju bara vinna..
    KATASTROF vore de annars!!!
  • rshanna
    Kaxmaja skrev 2008-03-09 18:46:25 följande:
    Tack snälla ni
    Grattis Grattis till din lilla prins!!
Svar på tråden Let`s dance 2008