Let`s dance 2008
haha du jag har tjatat dubbelt så mycket som dig! och du har redan familj, låt mig och Danny skapa vår egen nu då!!! :P mohahaha
haha du jag har tjatat dubbelt så mycket som dig! och du har redan familj, låt mig och Danny skapa vår egen nu då!!! :P mohahaha
Men nu får juryn skärpa sig...fattar inte hur dom hittar fel på Danny :S
ÅHH YES! TONY!!
yeah right, ni båda kan bara gå o lägga er, Danny och jag planerar vårat bröllop redan. Hans flickvän vet bara inte om det än
*fniss*
No mercy *fniss*
Faktum är att Danny och Jag just snackade över telefon!
Han sa "Hej det här är Danny! Tack för din UNDERBARA röst. Puss o kram"..
som sagt, vi planerar bröllopet redan.. ![]()
håller med. så tråkigt att dom inte sjunger live.
jag har ju sett alcazar konserter två gånger och dom KAN sjunga live.
så otroligt synd att så många artister är lata på det planet nu för tiden ![]()
Aa han nämnde nåt om det till mig...
Han tyckte det var lite väl långt att åka
men du kanske vill komma på bröllopet ändå? eller det kanske blir lite obekväm stämning då? hm..
Påstår du att min älskling är otrogen!?!? :-O nä nu jäklar.. Danny ska få höra ett o annat ord nästa gång jag ser honom! *hmf*
Nej nej lilla gumman, nu har du missuppfattat allt. Jag och Danny reser tillsammans med Malin till Spanien på Söndag. Ska testa rytmerna lite på salsa-klubbarna där
Fasen bara att han måste släpa med sig den där Malin överallt bara för att dom måste öva...Fast hon vill ju visserligen hellre vara hemma med snygg-Erik ![]()
Skämt åsido
Han är bra underbar den där killen *hihi*
håller helt med...jag tycker båda dom skulle ha haft högre poäng. men danny skulle ändå haft mycke högre än tony..
fattar inte varför dom är så hårda mot danny.jag är dansare själv och danny var ju jättebra!
Men om den där juryn var professionell så skulle dom inte gå efter vad dom tycker om honom personligt eller vad dom tyckt om honom förr. Dom ska ta poängen på DÄR och DÅ. Jag vet att dom här är väldigt duktiga domare på andra tävlingar (i allafall Tony) så det är väldigt synd hur dom behandlar Danny ![]()
Jag som vet nåt om dans kan säga att Dannys vals var stensäker och han hade en underbar hållning medan KP skakade runt som ett asplöv
Dom är båda väldigt charmiga
hahaha :P
Men shit då...Tony fick verkligen LETA efter fel hos Dannys vals så han påpekade att han lutade huvudet lite för mycket åt vänster...lågt.
Han kunde inte bara säga massa positivt som han gjort till flera andra par under den här tiden?
oj just jäklar! dom ja!! :O:O:
har lagt tre röster på Danny nu för att ha kvar honom till nästa vecka men Tina SKA ju vinna!
Jag ÄLSKAR David..grymt sexig!
Silence is golden skrev 2008-03-14 21:48:27 följande:
oj jösses hahaha :P
jomen dom har ju en som tillsammans också vettu ![]()
javisst kan du göra det!
NY tråd..se länk