Let`s dance 2008
Om inte KP åker nästa vecka är det något som är fel för han är den som är sämst av de som är kvar. Så synd att Linda åkte före honom!
Om inte KP åker nästa vecka är det något som är fel för han är den som är sämst av de som är kvar. Så synd att Linda åkte före honom!
Japp.. men det tänkte jag inte alls på när jag såg det i fredags!
Välkommen tillbaka! Grattis till sonen, då fick vi en liten Karl-Petter i alla fall!
Hm, mitt godis ikväll består av en syndigt god kladdkaka! Sen finns det ju även ostbågar i skafferiet som är inhandlat till imorrn om det skulle krisa sig
Skulle ju sluta efter nyår med sånt, men så var det bakissöndag=godis.. Nu har det ju varit melodifestival, Let's dance.. Men efter Påsk, då jämarns!
Gillar Davids diss av hennes hår, du kan ju agera som häst!
Men hon har i mina ögon bättrat till sig, pallade henne inte alls i början men nu känns hon lite mer mjukare
Saknar Magnus i Alcazar! (som jag är hemligt förälskad i, men säg det inte till nån!!
)
Spelar in jag med, men ska det i pausen sen
Wohoo att Magnus är med!! Det visste jag inte ens ![]()
Blir det någon tia till Tony nu kanske..?
Gillar Annika mycket, med henne kan man nog sällan ha det tråkigt
Äh, en tia kunde de väl ha bjudit på..
Tobias aka Ådern? Nää.. han är väl hur mysig som helst.. *hihi*
Gah! Skrattet avslöjade honom!!
Anna hade nog de flesta karlar svårt att hålla tassarna ifrån, vilken kropp!
Och hon hade ju "just" fått barn dessutom.. Morr, tänk om man själv fick tillbaka en fin kropp efter förlossning som hon..
Fniss! Min blev ju inte snyggast heller av att jag bakade chokladmuffins i tid och otid just efter grav, gick ju ner med hjälp av amningen men det höll ju inte i sig hela tiden. Plötsligt så hade jag gått upp igen! Inte lika mycket muffins nu kan jag säga.. (nu heter det kladdkaka
)
Tror ni Danny klarar sig till topp tre..? K-P var bara hyfsad ikväll, det återstår att se hur det går för Danny som jag tror kommer att klara det bra. Han har ju dans i grunden.. visst var det salsa han skulle köra?
Alltså, playback är för mig lika kul som att dansa och gå ut på krogen nykter..
Vad fina de var.. gillar den låten med mycket!
Tycker K-P är urcharmig och vill att han ska vara kvar, men å andra sidan vill jag inte att han ska vara kvar för han är ju inte tillräckligt bra på att dansa..