Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Let`s dance 2008

Tjoho längtar riktigt till ikväll. Godispåse, fotbad och lets dance

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    NeA 84 skrev 2008-01-18 11:10:40 följande:
    längtar med tills ikväll!fast då jag nu går på cambridgekuren så blir de inga snacks....gast jag eg vill....
    Squeezetoy skrev 2008-01-18 11:13:26 följande:
    Jag kör på GI och då blir just ostbricka ett bra alternativ till snacks, helt tillåtet liksom.Lite knasigt att man kan bli så förtjust i ett program egentligen. Tyvärr får jag ju sitta själv och titta eftersom min sambon inte fattat tjusningen med programmet.
    Hi hi hi förra året satt jag och viktväktade när lets dance gick. Iår äter jag godis. Måste passa på nu sista tiden för sen blir de vv igen
  • Kaxmaja
    Kerplunk skrev 2008-01-18 11:22:24 följande:
    Tror att även jag ska ladda upp med lite godis ikväll. Ska göra det till fredagstradition nu när jag ska sitta hemma och vara höggravid några veckor, och sen ska jag och bebisen ligga och slappa framför Let's dance!
    de e så jag gör. Fredag= godispåse fotbad och lets dance perfekt
  • Kaxmaja
    Kerplunk skrev 2008-01-18 11:25:50 följande:
    Jaa, kan man dessutom hålla godisätandet till bara fredagarna så är det jättebra ju! Ska kämpa med det nu!8½ timma kvar....
    Jag försöker iallafall
  • Kaxmaja
    Kerplunk skrev 2008-01-18 11:28:14 följande:
    Jag som inte är så förtjust i Danny(och tror att han kommer ta hem hela skiten för alla småflickor tycker han är såååå söt) kan ju inte låta bli att tycka att den där stukade foten kom ganska lägligt.. Säkert gör den ingen skillnad på rösterna men förhoppningsvis på juryns poäng!
    Va? Hur kan du inte tycka om Danny??
  • Kaxmaja

Danny e ju super söt ju

Sak nog sätta mig och förbereda en omröstning om vem som åker ut ikväll så jag har den färdig. Men jag lägger inte ut den förrän alla dansat annars blir de ju konstigt eller vad säger ni?

• Kaxmaja
    sjuttiosexan skrev 2008-01-18 16:23:12 följande:
    Har Danny stukat foten?! Tyckte det var ganska kul sist när någon ur juryn sa "det är inte sexigt att stå och smeka sig själv på dansgolvet" (eller nåt liknande) till honom
    Ja de står på aftonbladet
  • Kaxmaja

I den FL omröstningen jag gjort kommer man bara kunna rösta efter att alla dansat Då lägger jag ut den hi hi

Nu har jag varit på affären och köpt godis

• Kaxmaja
    Kerplunk skrev 2008-01-18 17:46:33 följande:
    Nu har jag kollat upp det och verkar vara som så att röstning pågår underhela programmet men sen är det en paus med nyheter och sen får vi resultatet! Kikar in här under pausen!!!!
    va håanger du intemed oss under programmet ???
  • Kaxmaja
    Vildkorn skrev 2008-01-18 18:15:06 följande:
    Hej hej allihop! Jag vill oxå ha godis! Dagvill som jag är så glömde jag helt av att det var fredag...så jag har inte något gott alls till det börjar. Hmm... eller jo kanske lite glass i frysen?Utan sambo hemma blir det inget köpt heller då jag redan gjort min utanför dörren utflykt idag.
    Hoppas hoppas du hittar glass. Inga gamla popcorn i skåpet du kan skrapa fram då??
Svar på tråden Let`s dance 2008