Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Let`s dance 2008

Ramonas skrev 2008-01-18 19:01:20 följande:
    Åhh, inte jag heller... Faktiskt....Har aldrig klarart av henne...Hur e dt egentligen e hon tesammans med Peter Siepen??Själv kommer jag å dregla över Karl-Petter... *mumma*
    nej hon e inte tillsammans med Peter.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Kerplunk skrev 2008-01-18 19:11:12 följande:
    Jag klarar heller inte av Tilde. Läste att hon är osams med sin danspartner också..?
    Ja de läste jag oxå. Men hon har väll ganska starka åsikter om de mesta har jag fått för mig.
  • Kaxmaja
    Ramonas skrev 2008-01-18 19:18:05 följande:
    Jasså? hmm, e det riktigt säkert det??Har en sån lust åp bara sätta dit denna människa som säger det!
    Ja jag e hyfsat säker på detta men vänta ska jag leta så jag kan bekräfta de ordentligt. E ganska såaker på att hon e förlovad med sin sambo.
  • Kaxmaja
    Ramonas skrev 2008-01-18 19:21:53 följande:
    Okej... Vad glad jag blir isåfall, om det inte e med peter....
    Jag e nästan villig att hugga av min høgra hand om de två skulle vara tillsammans så såaker e jag. Hittar ingen info ang detta på nätet. Men på peter siepens hemsida kan man skicka in och vinna dater med honom
  • Kaxmaja
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 19:27:03 följande:
    Jag e nästan villig att hugga av min høgra hand om de två skulle vara tillsammans så såaker e jag. Hittar ingen info ang detta på nätet. Men på peter siepens hemsida kan man skicka in och vinna dater med honom
    Alltså jag tror mig veta att de INTE e tillsammans.
  • Kaxmaja

30 minuter kvar

• Kaxmaja
    Ramonas skrev 2008-01-18 19:49:49 följande:
    Jasså? Vad har han för hemsida då???
    http://www.siepen.se/
  • Kaxmaja

Shit jag höll nästan på att missa de. Nu har sambon sprungit som en virvelvind för att fylla mitt fotbad, hämta godisskålen och fixa dricka

Men nu sitter jag här med fötterna i fotbad och en stor godisskål framför mig.

• Kaxmaja

Okej tjejer ni vet vad som gäller. Jag klagar ni röstar

• Kaxmaja

Tycker hon programledaren Jessica har lite småjobbig röst. Hon lixom halvskriker.

Svar på tråden Let`s dance 2008