• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Jossa 79
    Jobbigt, jag vet!
    Kaxmaja skrev 2008-02-15 20:14:05 följande:
    Visst e de härligt att vara perfekt. Jag har samma problem
  • Kaxmaja
    Ankissen skrev 2008-02-15 20:15:01 följande:
    Skickade ut mannen att köpa chips med dipp åt mig! Mums! Estrella grillchips med god dipp till!
    Åhhhh grillchips vad gott. De finns inte här i Norge
  • Mjuk

Dela med dig!

Ankissen skrev 2008-02-15 20:15:01 följande:
    Skickade ut mannen att köpa chips med dipp åt mig! Mums! Estrella grillchips med god dipp till!
  • ict

Vart får han David sina idéer ifrån..? Eller...är det någon annan som kommer på dom?

• Jossa 79

Jag tror han kommer på mycket själv, han verkar så spontan! Fast man vet ju inte, var på schlagergenrepet i gbg förra veckan. Man tyckte skämten kom så spontant, men sen sa de precis likadant på kvällen när man såg det på TV!

ict skrev 2008-02-15 20:18:55 följande:
    Vart får han David sina idéer ifrån..? Eller...är det någon annan som kommer på dom?
  • Mamasnest

Jag äter Ben & Jerrys för fulla muggar. Är man en gris om man klämmer en hel burk på en kväll?
    Jag tyckte att Richard var duktig men på något sätt verkar han ha lite för kul på dansgolvet, undra hur många gånger han tänker kolla på sitt eget klipp ikväll??

Trebarnsmamma på heltid
  • ict

Ok...ev lite blandat...men, en del manus...

Jossa 79 skrev 2008-02-15 20:20:36 följande:

Jag tror han kommer på mycket själv, han verkar så spontan! Fast man vet ju inte, var på schlagergenrepet i gbg förra veckan. Man tyckte skämten kom så spontant, men sen sa de precis likadant på kvällen när man såg det på TV!
  • Kaxmaja
    Mamasnest skrev 2008-02-15 20:21:40 följande:
    Jag äter Ben & Jerrys för fulla muggar. Är man en gris om man klämmer en hel burk på en kväll? Jag tyckte att Richard var duktig men på något sätt verkar han ha lite för kul på dansgolvet, undra hur många gånger han tänker kolla på sitt eget klipp ikväll??
    Nej då vräk i dig bara
  • Ankissen

KP har konstiga påsar under ögonen tycker jag....

Mamma till världens sötaste Elliot
  • Kaxmaja

HON har fin klänning

Svar på tråden Let`s dance 2008