-
Kaxmaja skrev 2008-02-07 16:03:36 följande:Ja de undrar jag oxå¨- För när jag e magsjuk så kan inte jag hålla mina spyattacker till reklampauser utan de kommer när de vill. Men jag har väll den vanliga Svensson magsjukan inte stjärnmagsjukan
-
Jag måste äta gröna äpplen till Let's dance för jag har redan unnat mig för mycket.
Vem åker ikväll om inte Mi?
-
Det är fusk, har alla här laptops i soffan?
Min laptop brann upp för ett tag sedan så jag får finna mig i att springa till datarummet hela tiden. *buhuuuuu*
-
Matte eller Dilba borde väl ryka, inget sväng där inte.
-
Stod det mellan Rickard och Dilba på slutet?
Jag var så trött så jag orkade inte stanna uppe.
-
På vilket vis var Matte bra???Kall öl skrev 2008-02-09 08:43:17 följande:Ja...Richard är ju BRA ju!Och jag tycker Matte var jätteduktig igår på nåt konstigt vis Men värst va de har hårda krav på Linda... dom sa att det inte gick så jättebra (!) och då förväntade dom sig säkert 5or och 6or men dom fick ju 3 åttor och en sjua..
Ha ha, det måste jag ha missat helt.
Tina var kanonbra men jag har lite svårt för hennes flåshurtiga uppsyn.
Jag gillar fortfarande Daniel mest, kan inte han få vinna helt själv, han är ju faktiskt så bra?!
-
Kall öl: "Linda ska ju ändå vinna" Det är ju Daniel som ska vinna själv, Linda får komma på 1½:e plats ju.

-
Jag tror att jag har drabbats av stjärnmagsjukan.
Ensam med alla tre barnen och illamående till tusen. Jag vägrade kräkas innan barnen låg i sina sängar och det lyckades jag med. *stolt*
Nu ska jag gå och sova framför Melodifestivalen, ni uppdaterar väl mig i morgon vad jag missade?
-
Samma här!giftgrodan skrev 2008-02-10 12:56:21 följande:och när hon började dansa i slutet av sändningen... då skämdes jag så jag inte kunde andas
-
Det är väl bara att sträcka lite på sig, tjatade inte deras mammor om det när de var tonåringar tro? Det gjorde min mamma.

-
Förlåt, det var verkligen inte min menning att göra någon ledsen.Featherboah skrev 2008-02-11 12:51:00 följande:Inte för att det har med saken att göra, men det där med dålig hållning. Finns hundra olika orsaker till det (jag t.ex som har skolios och därför dålig hållning, blir riktigt ledsen av att läsa här hur fult det är när jag jobbar på att försöka må bättre i min självkänsla). Jag vet att ni inte menar någonting illa, men tänk på vad ni skriver. Folk ser olika ut, that's it. Inte hela världen.
-
Tittar era sambos/män på Let's dance med er? Min tycker att det är aptrist men sitter ibland med av sympatiskäl.
Fast då surfar han på sin laptop samtidigt så det är ju inte samma sak... Vore kul att se programet med någon som är intresserad någon gång. 
-
Ha ha, första året min sambo bodde i Sverige försökte jag förklara hur viktigt det är med Melodifestivalen. Efter 30 minuter hade han en förtvivlad blick och ansåg att han hade kastat bort 30 viktiga minuter i sitt liv.
Efter det ser ingen förutom sonen på Melodifestivalen här hemma. Åtminstone inte om sambon är hemma.
-
Ut med Matte ikväll! Han är jobbig och kan inte dansa.

-
Jag äter Ben & Jerrys för fulla muggar.
Är man en gris om man klämmer en hel burk på en kväll?
Jag tyckte att Richard var duktig men på något sätt verkar han ha lite för kul på dansgolvet, undra hur många gånger han tänker kolla på sitt eget klipp ikväll??
-
Angelzezzan: Du borde väl förstå KP, han pratar ju nästan norska.
Kan man bli mer MAN än Daniel???
-
"Danny och hans dagmamma Malin"
Ha ha ha, jag skrattade så att jag höll på att kissa på mig och jag är inte ens gravid.
Bästa kommentaren den här säsongen!
-
JÄKLA SKITPROGRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur kan de??? Nu är det sluttittat för min del, utan Daniel är det ingen mening längre....