Inlägg från: Emerald88 |Visa alla inlägg
  • Emerald88

Let`s dance 2008

Karl-Petter är en ny favorit hos mig, eller gillar Tont och Annika fortfarande också. Gillade iallafall deras jive, den var väldigt bra. Och vad fint klädd han är ikväll, Karl-Petter.

• Emerald88

David (programledaren) jag gillar inte honom, alls! Han ska alltid hålla på att överdriva.

Nej, nu kommer Tilde in på dansgolvet också. Hoppas hon skickas hem ikväll.

• Emerald88

Jag hoppas den där vidriga Danny åker ut nästa fredag. Fast det är väl en chans på miljonen att det sker. Usch, jag tål inte att se på människan. Blä!

Mat-Tina var ju riktigt grym igår iallafall.

• Emerald88

Snälla, bort med divan Danny nästa vecka. Jag gillar Mi. Hon är ju jättebra på att dansa. Mycket bättre än den där smörpellen Danny iallafall.

• Emerald88

Tycker årets let's dance börjar påminna om förra årets let's dance, då folket höll kvar Lasse för att han var så rolig när han gjorde bort sig. Fy fan. Danny kunde inte dansa idag, men så röstar svenska folket kvar honom för att han är söt! (Ja, jo, vart då nånstans?) Och skickar ut ett par som kan dansa. Herregud! Skandal! Ut med den där fjanten Danny!

• Emerald88

KP? Det är väl snarare Danny som är årets Brandeby. Usch, ut med honom! Han såg ut som en transvestit idag ju.

• Emerald88

Tyvärr tittar ju för många tonåringar på Let's Dance, och det är ju det som gör att "flickfavoriten" Danny blir kvar även fast han dansar som en jäkla kratta.

• Emerald88

*asg* Ska du värma din fisk i omvandlingsmaskinen?

Hahahaha! Jag dööör! Tony Irwing och David är bäst!

Svar på tråden Let`s dance 2008