Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Let`s dance 2008

Hmmmm vad ska man snaska på ikväll ska man köra på nyttig fruktsallad eller ska man köra på en godispåse?? Hmmmm

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    SandyL skrev 2008-01-25 14:53:27 följande:
    fruktsallad
    hmmmmm. De e ju inte så långt kvar på graviditeten och efteråt ska jag ju köra vv så då blir de mycke fruktsallad. Ska man inte passa på att njuta en godispåse nu då???
  • Kaxmaja
    SandyL skrev 2008-01-25 14:56:08 följande:
    jooo sjklart ska du passa på o käka godis nu!!!!!! fruktsallad efter förlossningen
    phuuu tack nu känns de bättre. Godis it is

Vad laddar ni med för middag ikväll då. Blir de mycke kolhydrater så man orkar??
  • Kaxmaja
    SandyL skrev 2008-01-25 15:05:21 följande:
    gött vi ska äta tacokyckling, ris o paprikasalsa..kanske dippa grönsaker ikväll........
    Åhhh dip e gott. Nu ska jag förbereda omröstningen till ikväll vem som blir utröstad
  • Kaxmaja

Tilde eller Mi kan nog få åka ut idag tror jag. Men man vet ju aldrig de kanske gör ett super bra framträdande ikväll

• Kaxmaja
    Kerplunk skrev 2008-01-25 16:31:06 följande:
    Har nu bestämt mig för att det blir godis ikväll ändå! Tänker som Angelzezzan... Bäst att passa på nu. Tänk att timmarna kan släääääpa sig fram såhär.
    Bra då e jag inte ensam
  • Kaxmaja
    Erika skrev 2008-01-25 17:02:20 följande:
    Jag tror tilde eller Mi åker ut ikväll....sen tycker jag susanne (kniiiip) är duktig men hon är lite läskig på något sätt så hon får gärna åka också för min del.Idag har jag kännt mig smällfet och har bara oooont i hela kroppen, babyn kommer 7 mars, tiden segar sig fram. men min coola man åkte till affären o ska nu fixa middag och nått gott till let's dance. Jag behöver inte tänka på något, härligt!!
    Välkommen till den smällfeta världen min kommer den 12 mars.

Jag tycker oxå susanne e lite läskig. Hon e för positiv som att hon e med i en skräckfilm och snart ska mørda någon
  • Kaxmaja
    Mamasnest skrev 2008-01-25 17:28:13 följande:
    Så klart att ni gravida ska käka godis ikväll! Ät lite åt mig med är ni snälla. Jag har fött mitt sista barn så mina svullardagar är tyvärr över. *sörjer* Här blir det grönsaker med dipp.
    TACK
  • Kaxmaja
    Ramonas skrev 2008-01-25 18:04:47 följande:
    Idag kommer jag inte att sitta här å kommentera... Sorry... Men jag kommer nog å somna innan det ens har hunnit börja..Har ni andra skitväder oxå?? OT
    Nej vad trist. överger du oss idag

Här i Oslo har de varit soligt men blåsigt idag
  • Kaxmaja

Men blir jag ensam här ikväll eller????

Svar på tråden Let`s dance 2008