Inlägg från: sjuttiosexan |Visa alla inlägg
  • sjuttiosexan

Let`s dance 2008

emzemz skrev 2008-01-18 20:48:55 följande:
    Min fokus faller från dansen och går istället åt att känna igen vilken låt det är som de sjunger En del är rätt knepiga, förra veckan var väl "I remember love" i valstakt? Knepigt.Barbaskön, känner igen dig från Idoltråden, måhända?..
    Jag gillar att det är omgjorda "moderna" låtar. Gör att det inte känns som en "mossig" danstävling och sambon vill hålla mig sällskap i soffan (med laptop i knät)
  • sjuttiosexan
    Vildkorn skrev 2008-01-18 20:50:00 följande:
    Inte som jag gjort nyss då... 0,5 kg fruktcocktail, 0,5 liter gräddig vaniljglass, en halv påse chips och en pizza med bea på.
    Oh lord! Utan att kräkas emellan?! Hahahaa
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 20:50:59 följande:
    hi hi hiJag sitter här och mår sjukt illa just nu. Har totalt sockershockat ungen i magen. Han e HELT VILD.
    Du har väl pli på honom så han inte skuttar ut nu?!
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 20:54:07 följande:
    Ja då sitter med benen i kors
    Får börja göra det varje onsdag och knipa till efter Let´s Dance så du hinner komma hem tills veckan efter ifall ifall
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 21:00:03 följande:
    Hmmm min sambo har missuppfattat hela tävlingen. Han sitter och gissar vilka poäng juryn ska ge. Sen blir han överlycklig nåar han gissar rätt och blir sur när han gissar fel. Men danserna skiter han i.
    Hahahahaaaa!
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 21:00:39 följande:
    *dreglar*
    *räcker över en servett*
  • sjuttiosexan

Jag höll andan när han hoppade utför trappan! Stackars fot.

• sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 21:04:51 följande:
    Ja man får se bort från blonderingen. I sovrummet e de ju bara lite stearinljus tända
    Hahahaaa!
  • sjuttiosexan

Nu kommer Kniiiiiiip Stjärten!

• sjuttiosexan

Född 46. Kan man aldrig tro!

Svar på tråden Let`s dance 2008