Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Let`s dance 2008

Freida skrev 2008-02-01 08:56:29 följande:
    Jag ska flytta hela kvällen... så jag tror inte det hinns här heller:(
    Jag börjar få tvabstinens. Har varit utan tv sedan i söndags
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-02-01 13:19:40 följande:
    Går det inte titta via webbtv? Är inte så insatt, kanske bara går att kolla i efterhand...
    sjuttiosexan skrev 2008-02-01 13:20:26 följande:
    Åh nej! Tur att de visar danserna på tv4.se så du inte missar allt... Eller så får ni bjuda in er till någon helt enkelt
    Jo de går att kolla via datan men då f¨år man bara se danserna inga poäng eller kommentarer eller någonting

Har försökt finna fram vilka som har svenska 4an och e hemma ikväll av våra kompisar men de verkar se mörkt ut
  • Kaxmaja
    sjuttiosexan skrev 2008-02-01 13:28:10 följande:
    Typiskt! Det är synd att man bara får se danserna på webben tycker jag! Hade varit roligt om iallafall domarnas kommentarer hade kommit med...
    Ja precis. Varför kan inte tv4 vara lika duktiga som svt med att lägga ut tvprogram på internet. På svt.se kan man ju iprimncip se ALLT i helhet.
  • Kaxmaja
    sjuttiosexan skrev 2008-02-01 13:28:54 följande:
    Är det förresten inte aftonbladet.se som "refererar" domarnas kommentarer?
    Jag vet inte. Men i värsta fall får jag väll hänga har så f¨r ni kommentera kommentarerna åt mig så får jag kolla danserna på nätet
  • Kaxmaja
    sjuttiosexan skrev 2008-02-01 17:32:54 följande:
    Det är vid såna här tillfällen jag önskar man kunde klippa ur tankar och kopiera ner till text Tv4 borde verkligen ta efter svt vad det gäller att lägga upp sina program på nätet!
    Japp de borde dem verkligen. Har fortfarande inte funnit några som har svenska 4an och som ska vara hemma ikvåall så de blir att missa lets dance idag
  • Kaxmaja
    sjuttiosexan skrev 2008-02-01 17:37:16 följande:
    Men kolla danserna på nätet och sedan refererar vi det runt omkring här!
    Ja förmodligen blir de så. om vi inte får för oss att gå på bio eller något sådant nu när jag för en gångsskull e "ledig" en fredagkväll
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-02-01 18:06:56 följande:
    På aftonbladets hemsida så står det ordagrant 20:00 Följ Let´s dance på aftonbladet.se
    Tror dock bara att man får följa de via text. Men jag hoppas jag har fel
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-02-01 18:09:13 följande:
    Då får du ha 2 datorer 1 med dansen från tv4.se och 1 med texten från aftonbladet
    hi hi hi
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-02-01 18:14:06 följande:
    eller oxå får du ha 2 fönster öppna i webbläsare och klicka emellan , blir ju samtidigt ett gympapass iaf för ett finger
    Oj oj oj stressigt för jag måste ju håanga här poch kolla vad ni skriver oxå ha ha ha
  • Kaxmaja
    zezziz skrev 2008-02-01 20:46:02 följande:
    Angelzezzan, du missade precis något...
    vad vad vad
Svar på tråden Let`s dance 2008