Inlägg från: emzemz |Visa alla inlägg
  • emzemz

Let`s dance 2008

Jag med, nästan lite rädd att han kanske kanske ryker!! Hoppas inte fjortisarna är ute och ränner på stan ikväll, de ska vara hemma och rösta på Danny!

• emzemz

Får man rösta ut programledaren Jessica nästa vecka?

• emzemz

Får man rösta ut programledaren Jessica nästa vecka?

• emzemz

Phew, Danny vidare nu kan jag slappna av!

• emzemz

Guess what ladies.. Var ute på Schlagerklubben här i Umeå igår och vem sprang jag på där om inte självaste snyggErik och Danny! De var där privat, var tvungen att fråga Danny vad de gjorde där? Sundsvall fick jag till svar Tog kort med mobilen, hur dåligt som helst, men men, fick ju träffa honom i alla fall

• emzemz

Sweet, har det bara varit en dans? Chansade och ilade iväg till Ica, chokladtarmen skrek att det var dags för påfyllning och det snart!

• emzemz

Hann just se deras dans på tv.se Den var.. ganska tam.. Var mest fascinerad av hur tvärlik Tina var Amanda från Idol! Om hon hade haft lösögonfransar och lite mer "amandasminkning" så.. Vad gav domarna för poäng?

• emzemz

Jäklar vilka poäng till Tina då!! Måste kika mer seriöst i nästa reklam, och kolla på dansen den gången

• emzemz

Men faan! Köpte fel choklad! Skulle köpa digestive-marabou men när jag öppnat och tagit första biten tycker jag det smakar annorlunda och märker att det var ju Schweizernöt jag köpte! Båda två dessutom.. Nåja.. det är ju choklad det med..

Svar på tråden Let`s dance 2008