Let`s dance 2008
Jag med, nästan lite rädd att han kanske kanske ryker!! Hoppas inte fjortisarna är ute och ränner på stan ikväll, de ska vara hemma och rösta på Danny!
Jag med, nästan lite rädd att han kanske kanske ryker!! Hoppas inte fjortisarna är ute och ränner på stan ikväll, de ska vara hemma och rösta på Danny!
Får man rösta ut programledaren Jessica nästa vecka?
Får man rösta ut programledaren Jessica nästa vecka?
Phew, Danny vidare nu kan jag slappna av!
Guess what ladies.. Var ute på Schlagerklubben här i Umeå igår och vem sprang jag på där om inte självaste snyggErik och Danny! De var där privat, var tvungen att fråga Danny vad de gjorde där? Sundsvall fick jag till svar
Tog kort med mobilen, hur dåligt som helst, men men, fick ju träffa honom i alla fall
Sweet, har det bara varit en dans? Chansade och ilade iväg till Ica, chokladtarmen skrek att det var dags för påfyllning och det snart!
Hann just se deras dans på tv.se
Den var.. ganska tam.. Var mest fascinerad av hur tvärlik Tina var Amanda från Idol!
Om hon hade haft lösögonfransar och lite mer "amandasminkning" så.. Vad gav domarna för poäng?
(tv4.se såklart)
Jäklar vilka poäng till Tina då!! Måste kika mer seriöst i nästa reklam, och kolla på dansen den gången
Men faan! Köpte fel choklad! Skulle köpa digestive-marabou men när jag öppnat och tagit första biten tycker jag det smakar annorlunda och märker att det var ju Schweizernöt jag köpte!
Båda två dessutom.. Nåja.. det är ju choklad det med..